شهردار اردبیل از جمع‌آوری آب‌های سطحی چهار محله سبلان، رازی، ایثار و بعثت با هدف بهبود وضعیت بهداشتی این مناطق خبر داد.
کد خبر: ۲۴۰۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶ 04 June 2016

به گزارشخبرنگار مهر،حمید لطف‌اللهیان صبح شنبه در بازدید از روند اجرایی پروژه سه راهی نیار تصریح کرد: آب‌های سطحی در این تقاطع جمع شده و مشکلات بهداشتی به دنبال داشت.

وی افزود: به منظور رفع آن یک کیلومتر لوله‌گذاری انجام شده است و با احداث میدان بیضی شکل وضعیت تردد در سه راهی نیار تسهیل می‌شود.

شهردار اردبیل با بیان اینکه ۲۱ منزل مسکونی و واحد تجاری در پیرامون این پروژه رفع معارض شده است، اضافه کرد: به منظور اجرای این پروژه شهرداری ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه خواهد کرد.

لطف‌اللهیان با تأکید به اینکه وضعیت نامناسب سه راهی نیار و جمع شدن آب‌های سطحی یکی از معضلات روزانه شهروندان ساکن بود، اضافه کرد: در این سه راهی میدان بیضی شکل به مساحت یک هکتار اجرا می‌شود.

وی متذکر شد: به اندازه بودجه اختصاصی شهرداری در سال جاری پروژه عمرانی اجرا می‌کند و پیش‌بینی‌شده است تا مرداد ماه بتوان این پروژه را به وضعیت مطلوب بهره‌برداری رساند.

شهردار اردبیل گفت: در این پروژه به اندازه یک تقاطع غیر همسطح فعالیت عمرانی انجام می‌شود و در صورتی که کسری بودجه داشته باشیم از محل متمم درخواست بودجه خواهیم کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دكتر معصوم زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
سلام - خدمت شهردار بزرگوار
بايد بپذيريم كه فعاليت شهرداري در سالهاي گذشته عمدتا تبليغاتي و سطحي بوده است و كار زيربنا ئي خاصي انجام نگرفته است - سامان دهي ميدان و ورودي نيار از خدمات ماندگار شما خواهد بود و اهالي و بزرگان نيار دعاگوي حضرت عالي .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار