در پی افتتاح ایستگاه تندرستی؛
لطف اللهیان با بیان اینکه هدف اصلی از این برنامه‌ها ارتقای نشاط عمومی و افزایش تندرستی در بین آحاد جامعه است، تصریح کرد: توجه به ورزش همگانی و صبحگاهی نشاط، تعالی و سر زندگی به همراه دارد و این حرکت بی شک مقبول و پسندیده شهروندان است.
کد خبر: ۲۴۰۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸ 05 June 2016

شهردار اردبیل گفت: به مناسبت روز جهانی محیط زیست، در۱۶خردادماه۹۵،«سرای فرازنگان» شهرداری اردبیل با حضور مدیران و شهروندان اردبیلی و همراه با همایش ورزش صبحگاهی در محل خیابان معلم افتتاح می شود.

سرای فرزانگان شهرداری اردبیل فعالیت خود را آغاز می كند

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل، حمید لطف اللهیان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: همایش ورزش صبحگاهی بازنشستگان از جمله اصلی ترین برنامه های پیش بینی شده در طرح «سرای فرزانگان» است وعملیاتی شدن این طرح در راستای پیشبرد اهداف فرهنگی و اجتماعی شهرداری اردبیل بوده و طبق برنامه ریزی صورت گرفته برگزاری ورزش صبحگاهی به طور روزانه در دو نوبت صبح و عصر با حضور آقایان و بانوان بازنشسته انجام می گیرد.

لطف اللهیان با بیان اینکه فعالیت رسمی «سرای فرزانگان» از خرداد ماه سال جاری به طور دائمی در محل بلوار معلم آغاز می شود عنوان کرد: طرح سرای فرزانگان با هدف ترغیب بازنشستگان و پیشکسوتان به ورزش و حفظ سلامت جسمی انجام می گیرد و مدیریت شهری درراستای وظایف فرهنگی و اجتماعی خود و با توجه به اهمیت سلامت شهروندانتلاش می کند تا در قالب چنین برنامه هایی اوقات فراغت پیشکسوتان و بازنشستگان عزیز را هر چه بیشتر پربارکند.

وی افزود: بازنشستگی، آغاز خانه‌نشینی نیست، بلکه آغاز دوره ی جدیدی از زندگی است، دوره ای که توجه به سلامت جسمی و روانی بیش از هر زمان دیگر اهمیت پیدا می کند و از آنجا که خدمات شهرداری تنها در قالب خدمات عمرانی نبوده و در تعریف جدید مدیریت شهری این خدمات در تمام جوانب زندگی شهروندان و برای تمام اقشار جامعه است، شهرداری اردبیل با در نظر گرفتن طرح خانه فرزانگان سعی دارد بخشی از نیازهای شهروندان بازنشسته را تامین نماید.

شهردار اردبیل با اشاره به این که عموم بازنشستگان امکان استفاده از برنامه های سرای فرزانگان را دارند افزود: در طول سال علاوه بر همایش ورزش صبحگاهی، برگزاری برنامه های متعددی نظیر کلاس های آموزشی، اردوهای ورزشی، تفریحی و زیارتی و دوره های استعدادیابی ویژه بازنشستگان در چارچوب طرح سرای فرزانگان انجام می گیرد.

وی همچنین از افتتاح۱۰ایستگاه سلامت و تندرستی در نقاط مختلف ادبیل خبر داد و گفت: از این۱۰ایستگاه۵ایستگاه برای بانوان و۵ایستگاه برای آقایان در نظر گرفته شده است.

لطف اللهیان ادامه داد: این ایستگاهها در شورابیل، پارک معلم، پارک جیرال، پارک لاله، میر اشرف وچند پارک دیگر به طور همزمان افتتاح می شود تا همشهریان بتوانند از برنامه های فرهنگی و ورزشی این ایستگاهها استفاده نمایند

وی با بیان اینکه هدف اصلی از این برنامه‌ها ارتقای نشاط عمومی و افزایش تندرستی در بین آحاد جامعه است، تصریح کرد: توجه به ورزش همگانی و صبحگاهی نشاط، تعالی و سر زندگی به همراه دارد و این حرکت بی شک مقبول و پسندیده شهروندان است.

شهردار اردبیل در پایان گفت: خانه های شهروند در اردبیل طی سال جاری احداث و توسعه پیدا کرد و طبق برنامه در نظر داریم تا پایان سال۲۰خانه شهروند در مرکز استان فعالیت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار