با حضور استاندار و برخی مسئولان
صادق پناهی دبیر انجمن دیده بان طبیعت اردبیل: با همکاری ورزش و جوانان سه شنبه های بدون خودرو را در اردبیل نهادینه خواهیم کرد. نقش وسیله نقلیه در زندگی مردم ایران باید آسیب شناسی شود چرا که به نظر می رسد استفاده ما از آن بیشتر از آنکه به آسایش زندگی کمک کند به یک مخاطره تبدیل شده است.
کد خبر: ۲۴۰۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸ 05 June 2016

در گرامیداشت روز جهانی محیط زیست به همت اداره کل ورزش جوانان، اداره کل حفاظت محیط زیست و انجمن دیده بان طبیعت سبز اردبیل استاندار اردبیل در همایش ورزش صبحگاهی شهروندان اردبیلی حضور یافت.

به گزارش تابناک اردبیل، این برنامه با حضور انبوه شهروندان اردبیلی در بلوار معلم برگزار شد.

استاندار اردبیل در همایش ورزش صبحگاهی شهروندان اردبیلی حضور یافت

استاندار اردبیل با بیان اینکه نباید در عرصه پاسداشت حفاظت محیط زیست دچار غفلت و کوتاهی شویم، گفت: اگر این غفلت رخ بدهد بزرگترین آسیب متوجه افراد جامعه خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بها دادن به ورزش همگانی را در کنار توجه به ورزش حرفه‌ای یادآور شد و گفت: ما اگر می‌خواهیم زیرساخت ورزش همگانی را توسعه بدهیم باید مشارکت فراگیر مردم را شاهد باشیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گفت: هفته محیط زیست از تاریخ 16 لغایت 22 خردادماه با شعار "به سوی طبیعت برای زندگی" در سراسر کشور برگزار می شود و اداره کل حفاظت محیط زیست استان نیز با همکاری سایر دستگاه های اجرایی تلاش می کند بیش از پیش مردم را با چالش های زیست محیطی آشنا کند.

استاندار اردبیل در همایش ورزش صبحگاهی شهروندان اردبیلی حضور یافت

صادق پناهی دبیر انجمن دیده بان طبیعت اردبیل هم گفت: ‏ با همکاری ورزش و جوانان سه شنبه های بدون خودرو را در اردبیل نهادینه خواهیم کرد. نقش وسیله نقلیه در زندگی مردم ایران باید آسیب شناسی شود چرا که به نظر می رسد استفاده ما از آن بیشتر از آنکه به آسایش زندگی کمک کند به یک مخاطره تبدیل شده است. از همه دلسوزان دعوت کنیم در اجرای این طرح همراهمان باشند.

گفتنی است به همت شهرداری اردبیل هر روزه در مناطق ده گانه شهر ورزش صبحگاهی برای آقایان و بانوان تدارک دیده شده است.

استاندار اردبیل در همایش ورزش صبحگاهی شهروندان اردبیلی حضور یافت

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عزیزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
از دست اندرکاران تشکر می کنیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار