جوابیه "یوسف اکبری" خطاب به "اروجعلی محمدی"
...مورد دیگر آنکه از پرونده هایی رمزگشایی کرده و میکنید که گویا عده ای ؟! میخواستند به ثمن بخس، درست مثل "اسب به قیمت نعلش" به نورچشمیها بفروشند و چون شما نگذاشته اید، پس کسانیکه "ریگی به کفش" داشته و دارند، از این تصمیمتان ناراحتند و دلواپس !!!
کد خبر: ۲۴۳۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹ 11 June 2016

علیرغم ادعاهای توخالی، ناشیانه و کم اطلاعید!!!

عزیز مکرم جناب آقای اروجعلی محمدی- سلام علیکم - در پاسخ به مصاحبه اخیرتان با برخی از رسانه های مکتوب و نشریات محلی، {{گفتگوي يك طرفه }} با نشریه وزین "اردبیل فردا" که با چاپ و انتشار چندین هزار نسخه ای آن !!! و توزیع وسیع، شتاب زده و بعضا" رایگان در مناطق مختلف به ويژه حوزه شهرهای شمالی استان همراه بود، موجب حساسیت در اذهان عمومی و علامت سوال؟ و نشان تعجب! متبادر در افکار و متصور در قضاوتها کرده و گردانده است.

حال و اینک از منظر دیگر برای کمترینی چون این بنده ناچیز الهی، به دو علت پرداخت مجدد و ورود دوباره بر این موضوع را سخت کرده است و مشقت آور!؟! اول اینکه علیرغم وجود تعدد سلایق، گرایشها و تفکرات سیاسی، [[ همواره معتقد بر حفظ حرمت بزرگان و سعی در تکریم پیشکسوتان عرصه خدمت ]]، مایل به نامه نگاری یا پاسخ به عزیز ارجمندی که از ایام دور در سنگر اجرایی و خدمتگزاری، منشاء خیر و موثر در امور، صدالبته با داشتن هرسلیقه ای، رفتار، بینش و منش فکری و دیدگاه سیاسی، اگر در چارچوب اصول و باورهای اسلامی، انقلابی، مردمی و از سوی هر کسی هم که بوده باشد، نبوده ام، لیکن یقینا" هم قابل احترام است و هم مقبول و نیز موجب تکریم ...

علت دیگر آن نیز، وقوع یا شایعه "حواشی درگوشیها" و بازنشر خبرها و شنیده های در پیرامون ابهامات موجود و شائبه های بی پاسخ که همزمان با نشر و توزیع بودار و عجولانه آن مصاحبه،،، !!! حقیر را نیز بمحض دریافت اخبار شبهه ناک آنهم در قالب "گفته ها و شنیده های فضای مجازی"، دچار تعجب و تاثر نموده، پیامکی را به یکی از دوستان راوی عریضه نمودم که : هرگز با شنیدن این چنین اخبار تلخ و تاسف بار، نه تنها خوشحال و مسرور نگشته و نمی گردم، بلکه آرزو دارم هیچ احدالناسی، گرفتار هتک حرمت غیرواقعی و یا پرده دری حتی واقعی هم نگشته و نباشد، اما به یقیین (اولا") بدانید که : چوب خدا صدا ندارد، (دوما") فرض صحت اینچنین خبرها یا سقم آن، اصل ماجرا [[ مشکوک است و تقارن انجام مصاحبه با تیتر درشت " معجزه هزاره سوم " ]] و خطاب قرار دادن آن به وجیزه قریب به یکماه گذشته نگارنده، شاید درگیر کردن و تحریک افکار عمومی در "مظلوم نمایی" با (( موضع فرار به جلو))، چه بسا مدتهاست که رشته اینچنین "پیش درآمدهای سیاسی" پنبه و در قضاوت تیزبین مردمی نیز، {{نخ نما}} شده است !!!...

جناب محمدی عزیز--- حتما تصدیق خواهید فرمود که حقیر سعادت چندانی در درک وجود بزرگانی چون جنابعالی را نداشته، ای بسا فقط بهنگام ایام مسوولیت این کمترین برادرتان در خدمتگزاری مرکز استان که توفیق دعوت در همفکری، مشورت و میزبانی تجلیل از خادمان به مردم در سالهای بعد از انقلاب، نصیبمان گشته و "تکریم پیشگامان خدمت را آموزه اعتقادی و تکلیف انسانی" خود دانسته که از جمله این تعظیم شدگانجنابعالیبودید و خانواده فقید رضوان جایگاهمرحوم حاج حشمت الله خسرویکه بحق بر این دیار چه خدمتها نکرد و چه خاطرات نیکو از خود بیادگار نگذاشت، اما از آنسوی برغم نامهربانیهای بجامانده در دل رنجور و مجروحش، لطف و ایثارش را همه دیدند و بچشم خویش تجربه کردند، او که بود و چگونه غریبانه چشم از نامهربانیها فرو بست !!! حال و بعد از گذشت اینهمه سالها، [[ بگذریم از بدگوییها و بگذاریم از دروغ بافیهای هر روز و هر آن ]] عده ایکه با شعار عقلانیت و اعتدال!!! شاید فقط از برای [[ سرپوش گذاشتن بر نارساییها، ناتوانیها، ناکارآمدیها، وعده های بی سرانجام و وعیدهای برزمین مانده ]] به هر بهانه بجا و نابجایی، آنانرا [[ متوجه گذشتگان و بی تدبیری خود را نیز در حواله دادن به دیگران جستجو کرده ]] اینک تیشه بر ریشهنه خدمتگزاران به ملک و نوکران به ملت، بلکه [[ جفای نابخشودنی در اعتمادسوزی و ظلم در حق دستاوردهای بی نظیر نظام اسلامی و انقلابی]] داشته و میدارند ...

آقای محمدی عزیز، نگارنده این جوابیه و شاید خیلی دیگر از هم استانیهای تیزبین و نکته سنج، تا لحظه رویت مصاحبه تان و ملاحظه محتویات آن، جنابعالی را از [[ عناصر پخته، مسلط و مطلع از متن و حواشی قضایا ]] دانسته و می دانستم، اما با عرض پوزش فراوان، وقتی پاسخ سوالات بی جواب از داخل متن، ابهامات مکتوم و شائبه های مستور را با بازخوانی چندین و چند باره افاضاتتان در مصاحبه های اخیر دیدم، تازه فهمیده و دریافتم، با شناخت و تحلیل قبلی که در موردتان بوده و داشته ام، "علیرغم سوابق و تجربیات فراوان" و "ادعاهای توخالی" که داشته و دارید، نه تنها فرسنگها فاصله بوده و هست، بلکه جسارتا" یا [[ خیلی ناوارد، ناشیانه و اندکی کم اطلاعید ]] !!! یا {{با زیرکی و زبر و زرنگی}} خواسته اید از عرصه پاسخگویی پا بفرار گذاشته، در جاده خاکی پارک و متوقف نمایید که بر هر رهگذری این [[شلختگی و پلختگی عیان است و هویدا]] که قطعا با این "میانبر زدنهای بی محابا" اگر ترمزدستی تان را بموقع نکشید، دور یا نزدیک سر از ترکستان بیرون خواهید آورد !!! ... آری- به این استنباط رسیدم که اگر [[ حاج اروجعلی عزیز]] حاج اروجزبانها و ای بسا لقلقه هر کوی و هر برزنی گشته، نه اینست که او "در چنتنه اش حرفی برای گفتن داشته و دارد" !!! بلکه او از شلوغی بازار یا بی رقیب بودن در میدان کارزاربه این شهرت "قهرمانانه" دست یافته و گردن آویز این نام و آوازه نشاندار شده است،،، حال چرا ؟!؟

آیا احدی برای حرف منطق گفتن و بر زبان جاری ساختن نبوده و از برای [[ نترسیدن، نلرزیدن و نیفتادن وجود نداشته است ]] !؟!،،، هرچند شخص نگارنده این متن، به تاسی از مقتدای خوبیها، اعتقادی به طرح القابی همچون [[ تندرو، میانه رو و یا کندرو ]] در ادبیات انقلابی ملت سرافراز کشورمان نداشته، آنرا شیطنت خباثت آمیز و سوغات بدخواهان به وحدت و عزتمندی ایران و ایرانی دانسته، چه بسا عده ای در داخل نیز، بازیگر مهره های سوخته آنان در بازی شطرنج سیاسی شده باشند، لیکن باید برگشت و در حافظه تاریخی سالهای نخستین دهه 60، کنکاشی دقیق و عمیق در آن دوران انداخت و فهمید که معنای تندرو و افراطی یا کندرو و تفریطی چه بوده و به [[ تفسیر امروزی شخص آنجناب ]] تفکر تندرو و افراطی از آن چی و از برای کیست؟

شاید و بعدا" می توان بهقصه پرغصه بی رقیبی در میدان رقابتپی برده و فهمید که در آوردگاه مجلس سوم چگونه مردم انتخابگر و چه کسان را تندرو و افراطی تشخیص داده، در بهمن 66 با ناامیدی و سرافکندگی راهی شهر و دیارشان کرده و با صدای بلندنهبه آنها گفتند؟ و چه کسان دیگری را اجاره نشین ساختمان سابق خانه ملت در خیابان پاستور نمودند؟ ...!؟!

جناب محمدی بزرگوار--- از همین قسمت آغازین "مصاحبه پرمغز و بانغزتان" !!! و با اجازه شخص جنابعالی ورود کرده، همچون شما بازخوانی دوباره ای بر فرمایشات [[ دیروز و امروزتان در گذر زمانها ]] البته نه مثل جنابعالی !!! و آنهم بطور "کلی گویی ، پراکنده سرایی و ورود به مباحث غیرمرتبط و از قبل گزینش یافته" !!! بلکه "بالسویه و دو سویه" باهم جلو رفته تا معلوم گردد، چه کسانی بعد از رفوزه گری در همراهی با کاندیدای بی همتایشان!!! از نگاه مردم و لاجرم یاس و ناامیدی آنها نیز از انتخاب مردم، در "مرحله دوم از انتخابات سوم تیرماه 84"،چگونه و چرا دست گداییدر پشت سر کاندیدای دیگر انداخته، [[ با صف بندیهای پرخاطره برانگیزشان، براه انداختن جنگ احزاب و مصاحبه های هدفدار و پیشگوییهای خام و ناشیانه ]] !!! رای به ایشان راخلاص جامعه از شر تفکر طالبانیتفسیر کرده، بر خلاف مشی سیاسی گذشته خویش در {{ قهر و تحریم انتخابات }} این بار: هم از در آشتی با صندوقهای سرنوشت ساز خود برآمدند و هم از در سازش با کاندیدای برجسته ملک و ملت که دیروز با رمزعالیجناب سرخپوشبه انتخاب مردم چه توهین ها و افتراء ها و تحقیرها که نکردند و بر او نتاختند !!!

و چه ایندفعه با [[ قیافه حق بجانب ]]دایه مهربانتر از مادرنگشته، با حضور پرزرق و برقشان از فردای {{ مطامع سیاسی غوغاسالارانه }} خویش رونمایی و پرده برداری نمودند !!! حال و اینک یک سوال مهم و آن اینکه چه کسانی درانتخابات مجلس ششم این "شخصیت ناجی و نامی" را که در آن سال پرماجرا لقب داده و می دانستند، راه را آنچنان بر ورودش بسته، بیرق مخالف برافراشته و تهدید بر رد اعتبارنامه اش کرده، [[ بلایی بر سرش آوردند تا مجبور به کناره گرفتن از صحنه میدان نمود ]] !!! حال و اینک برادر عزیز خوبان--- اگر ارزیابی و تحلیلتان در آن سالهای پرهیاهو ، که با قضاوت [[ عجولانه، مغرضانه و ناشیانه ]] نسبت به این انتخاب و گزینش مردم و دولتش با آرای قریب به 65 درصدینگاه و تعبیر تندرو، خشونت طلب و طالبانیداشته و با گذشت بیش ار یک دهه از اراده ملت بر آن تصمیم، باز بر همان تحلیلتان مفتخر و بر این انتخاب مردم دهن کجی می کنید !!!

پس چرا از فردای بعد از انتخابات واپسین ایام بهار 84 تا بهار 85آن پیشگوی مرد بارانیبر مدیریتش در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان که هم برایش ملال آور بوده و هم بازخوانی خاطرات آن دوران تلخآلرژی زاستتعلل کرده !؟! با رایزنیها و چانه زنیهای فراوان !!! [[ تلاش بر ماندن و اصرار بر نرفتن ]] در استان و پایتخت کرده و می کردند؟؟؟، عزیزدل برادر--- اینک اگر تکذیب کنید، اقامه دلیل و مستند خواهد شد و اگر سکوت کرده و از کنارش عبور، لطفا" بفرمایید آیا این کمترین برادرتانآلزایمر سیاسیداشته و دارد یا جسارتا" .... ؟؟؟

جناب حاج محمدی گرامی--- حقیقتا" نمی دانم در متن دلنوشته حقیر کجا سخن از [[[ دولت قبل و رییس مظلوم آن ]]] بوده و آمده است؟!؟ تا شما درآرزو بودن و نبودنم یا حسرت بازگشت دوباره معجزه هزاره سوم بر دل داشتن و نداشتنم را با [[ الهامات غیبی و تلقینات آسمانیتان ]] استنباط کرده و ایهام بر دل پررمز و نیازتان انداخته باشد؟!؟

شما باپیشگوییهایچندین و چندساله قبلی که اینک آنرا سند افتخار در تحلیل سیاسی خود دانسته و میدانید، با ایننیت خوانیهایعارفانه ای!!! هم که عارض بر افاضاتتان گشته، [[ نکند که خود هاله نورید ]] و چون دیگران را رقیب خود دانسته و می دانید، پس حمله بر آنانرا در هر محفل مرتبط و مجلس غیرمرتبطعین صواب می دانید و پاداش بر آن را نیز واجب !!! ...

اینک مومن عزیز خدا--- چه کسی گفته و یا نگفته که چی و کی خواهد آمد؟ و یا نخواهد آمد؟ در عجبم شما و دوستان همپیمانتان، چرا اینچنین دل نگران و دلواپسید؟!؟ حقیر دعاگویتان را نیز متعجب از آن کرده و میکنید که یقیین دارم اصلا" و ابدا" شما نه دلواپسید و نه دل نگران !!! پس چرا اینچنین مضطرب میشوید و پریشان؟،،، خدا میداند و بس !!! ... اما میدانید و بیشتر بدانید بفرض هر کسی که آمد یا نیامد و هر آنکس هم چه پیروز شود یا نشود،،، خیالتان راحت و آسوده، [[ هرگز رفتار هنجارشکنی در نظم، آرامش و امنیت عمومی ندیده و نخواهید دید و به بهای یک جفت دستمال، نه قیصره ای به آتش کشیده خواهد شد و نه مسجدی را ویران ]] !!!

برادر خوبم- بدانید که ورود به حواشی خارج از متن انتخابات، از هم اکنون خیلی زود است و عجولانه !!! پرداخت بر آن نیز، بویژه از سوی [[ منصب داران اجرایی و دولتی ]] که امسال، سال اقدام است و عمل و حرکت، خطاییست بزرگ و جفای نابخشودنی در حق ملت !!! چون سال، سال حرکت است و گام برداشتن و تلاش مضاعف، نه سال، سال تنبلی است و نشستن و کرکری خواندن!!! صبور باشید و همه چیز را در وقتش جستجو کرده تا ببینیم و ببینند بعد از سه سال [[ شعار و وعده و وعیدها ]] خوشه های باغ گلستان "خدمت و همت"، چگونه در این سال که سال چیدن و درو کردن کاشتنیهاست بهره داده؟ چگونه خودنمایی کرده؟ و نتیجه اش چسان ثمر خواهند بخشید ؟!؟

در آنجاست که سرانجام ابهام بر دل مانده، اینکه [[ کاغذ پاره بودن یا نبودن ]] قطعنامه های سران خصم و تحریمهای شیطان بزرگ که گویا سرنوشت پنهان در آنها سخت نگرانتان کرده و میکند، خودبخود معنا پیدا نموده و تفسیر خواهد شد که : (اولا") این کاغذپاره های آمیخته از ظلم و جفا و ناجوانمردانه را نخستین بار آن پیر سفر کرده جماران، با شجاعت و جوانمردی، ورق پاره اش خوانده و به زباله دان تاریخ انداخت، (ثانیا") خواهید فهمید که آرمان یک ملت و یک دولت، تنها نه در سیاست خارجی، آنهم نه فقط در مباحث هسته ای !!! بلکه در انگشتان اشاره مراد و مقتدای انقلابش نهفته و ایماء مسیحایی او در اقتصاد مقاومتی، شاه کلیدهمه خواستنها، توانستنها و به پیش رفتنهاستپسنهایت برجاست در سرانجام برخاست، نه فرجام آن در سرانجام در برجام!!!

جناب حاج اروجعلی محمدی عزیز--- حقا" خود قضاوت فرموده و بگویید که آیا این برادر حقیرت مبهم گویی و کلی نویسی و به تعبیرتان پاستوریزه کاریکرده و میکنم یا این شما بودید و هستید که [[ بجای پاسخ به ابهامات، سر از تحقیرکردنها و برچسپ زنیها و دروغ بافیهای مداوم و مستمر متوسل شده و میشوید ]]؟!؟ بلی، تنها موردیکه فقط در این مصاحبه تان آمده بود و صدالبته پاسخ در آن حوزه اقتصادی را نیز با ژست سیاسی تفسیر و تبیین نموده بودید، در دو مورد ذیل خلاصه میگردد :

((اول اینکه)) گویا شرکت کشت و صنعت مغان را از ورطه نابودی و فروپاشی کامل نجات داده، نوسازی کرده اید و بازسازی !!! که در آینده نزدیک هم با سود آن [[ کل حقوق کارمندان دولت در استان اردبیل را از صندوقچه آن مجموعه عظیم اقتصادی تامین و قابل پرداخت خواهید نمود ]]،،، انصافا" [[ به این همت تحسین برانگیزتان درود فرستاده، آفرین گفته و فتبارک الله احسن الخالقین نثارت می کنیم ]] که بحق خبری مسرتبخش بر مردم و مسوولان استان و منطقه بوده و هست که دیگر [[ منبعد در پرداخت حقوق، مزایا، اضافه کاری، حق ماموریت و پاداش پایان خدمت، هیچگونه نگرانی از برای امروز و فردا و فرداها و ایام شب عید نداشته و نخواهیم داشت ]] !!!

... ((مورد دیگر)) آنکه از پرونده هایی رمزگشایی کرده و میکنید که گویا عده ای !؟! میخواستند [[ به ثمن بخس، درست مثل "اسب به قیمت نعلش" به نورچشمیها بفروشند و چون شما نگذاشته اید، پس کسانیکه "ریگی به کفش" داشته و دارند، از این تصمیمتان ناراحتند و دلواپس !!! ]] ، جناب محمدی عزیز- خواهشا"و حتما" شما ملاحظه احدی را نداشته و اگر ادعایتان از برای "بازارگرمی" نبوده و دنبال "سوژه جدید سیاسی" نیستید، [[ هرگز به این ناراحتیها و دلواپسیها وقعی ننهاده و بی ملاحظه برملایشان فرمایید ]] چرا که بایددندان لق شده و فاسد را کشید و کنارش گذاشت!!! خدا را نیز شاکر بر این نعمتش بوده و هستیم که تاکنون نه مدیرعامل آنجا شده ایم، نه عضو هییت مدیره آن بوده ایم و نه لشگرکشی بدانجا کرده، یا سفارشی در این لشگرکشیها داشته و داریم، و نه در طول مسوولیت نگاه طمع ورزانه در تبدیل آن به باشگاه سیاسی و پاتوق سیاسیون کرده و می کنیم، حال و اینک [[ این گوی و این میدان که رسوا شود هر آنکس که در او غش باشد ]] ...

جناب محمدی عزیز--- بالاخره رسیدیم بهشاه بیت افاضاتتان در خصوص 920 میلیارد دلار درآمدی دولت قبلکه چکار گشته و کجاها هزینه شده تا با احضاریه عالیجناب در محضر دادگاه آماده برای پاسخگویی باشند!!! [[ الحمدالله و له الحمد و الشکر ]] سیاستمدار که بودید، اقتصاددان هم که هستید، مدیر نخبه و خبره در دنیای صنعت و کشاورزی و دامپروری هم که سالهاست تشریف دارید، در عالم تحلیل، تادیب، تدریس و فن خطابه هم که ید طولانی داشته و دارید، فقط مانده بود حقوق و اصول قضاء که اخیرا بحمدالله مشرف بر آن هم گشته اید، حال هر کسی را که بمذاقتان خوش نمیآید، [[ به نیابت از مقام قضاوت و قاضی ]] حکم به احضار و محکومیتش را صادر می فرمایید، که البته هیچ حرجی بر آن نبوده و نیست !!!

لیکن پیشنهاد میگردد که جنابعالی اگر [[ به ابهامات بی پاسخ در پیشگاه افکار عمومی که همیشه سنگشان را بر سینه میزنید، "نه" اتهامات در محضر دادگاه !!! که در حوزه اظهار نظر کمترینی همچون این بنده ناچیز، نه میگنجد و نه قصد ورود بر آن داشته و میتوانم داشته باشم ]]،،، بنظر میرسد که در آنصورت کفایت موضوع خواهد نمود ... اما ابتدا قبل از اشاره کوتاه به تیتر درشت جنابعالیخواهشا" رقم دقیق و عدد واقعیآنرا بیان فرموده، تا بعدا" وارد مباحثه گردیم، چون در جایی شما و دوستان همفکرتان رقم 750 میلیارد دلاری، در مقام دیگر رقم 850 میلیارد دلاری و اخیرا"نیز آنجناب 920 میلیارد دلاری را مطرح فرموده و کنکاشی جدی بر آن داشته و دارید که اساس همه این نقل و قولهای وارونه، کذب است و دروغ بی پایه!!! ...

... اینک باستحضار عالی میرساند : به استناد گزارش مالی در سایت رسمی بانک مرکزی جمهوری اسلامی، کل درآمد کشور بفاصله سالهای 1384 الی 1391- رقم 614 میلیارد دلار بوده که با اعداد و ارقام ادعایی شما، فاصله اندک و عادی در کار نبوده و نیست !!! حال آیا این رقم 614 میلیارد دلار ناشی از درآمد حاصله از فروش نفت، صرفا" بودجه دولت بوده یا اینکه 14/5 آن به حکم قانون، میبایست خرج در سرمایه گذاری و واریز در حساب شرکت ملی نفت ایران گردد که بتحقیق از بابت این14/5، باید رقم 90 میلیارد دلار هم از آن عدد 614 میلیارد دلار کسر و الباقی میماند : 524 میلیارد دلار، عزیز اقتصاددان مکرم،،، حال یک سوال دیگر- آیا همین عدد 524 میلیارد دلار، همگی واریز و هزینه در بودجه عمومی کشور میگردد؟ [[ میدانم که خود بخوبی میدانید، اما بفرض و جسارتا" اگر هم نمی دانید، بدانید که جواب سوال بالا، "منفی" است ]]،،، مضاف بر آنچه اشاره گردید، در سه سال89-90-91 عددی معادل 50 میلیارد دلار هم از مجموع حساب و کتاب فوق الاشاره، در صندوق توسعه ملی نشسته و واریز گردیده است، یعنی اگر همین رقم را از 524 میلیارد دلار کم کنیم، الباقی و رقم واقعی آن 475 میلیارد دلار خواهد بود "نه" 920 میلیارد دلاری که از اساس کذب است و دروغصدالبته همگان نیک میدانند که نقش دولت در خرج درآمدهای کشور نیز، مشخص و در تصمیم گیری مشترک با مجلس شورای اسلامی و دیوان محاسبات کل کشور تعریف و در قالب برنامه توسعه و بودجه سنواتی، مورد هزینه کرد قرار می گیرد ...

حال شاید باز هم هوس طرح سوال و سودای در ایجاد شبهه و ابهام فرموده و بگویید که : این عدد و رقمها و با این حساب و کتابی که اشاره بر آن گردید، در کجاها هزینه شده است؟!؟... نگارنده و گردآورنده این جوابیه که معرف حضورتان بوده و هست، بلحاظ حوصله جنابعالی و خوانندگان محترم که شرمنده این تصدیع در وقت شریفشان بوده ام، فقط به دو مورد مختصرا" اشاره و عارضم بر آنکه : علاوه بر پرداختهای 200 میلیارد دلاری از قبل هزینه های جاری دولت، افزون بر 170 میلیارد دلار نیز صرفا" در امور عمرانی هزینه گشته، که بحمدالله با گذشت "سه سال از عمر مبارک دولت تدبیر و امید"چه بسا همه پروژه های عمرانی و طرحهای افتتاح شدهدر مناسبتهای متعدد و مختلف، آنهم اگر از لیست مزخرفاتنبوده و نباشد و قابل به افتتاح و بهره برداری بدانند !!! از آن همان خدمتگزاران "دولت مظلومی" که هر یومشان را "با فحش، ناسزا و تهمت زنیهای روزمره جنابعالی و دوستانتان" آغاز و امروز هم آنجناب در مقام قضاء، از آنان حساب کشی میفرمایید!!! لیکن عکس یادگاری و فتوشاب قیچی بدست را، یاران همفکر و همسویتان، بذل عنایت در تقبل زحمات طاقت فرسای آن کرده و میکنند !!! ...

در پایان این عرایض ناقابل، از اینکه با طرح این مصاحبه ابهام آمیز از سوی آن عزیز ارجمند، موجب بهانه مبارکی گردید تا به "روشنگری در تنویر افکار عمومی" پرداخته،بعد از سه سال سکوت مظلومانه، مسوولانه و عزتمندانهقلم بر دست گرفته و بگوییم از آنجاهاییکه تابحال یا نگفته بودیم و یا با سکوتمان، همراهی مشفقانه، خیرخواهانه و آینده نگرانه در اذهان تیزبین مردمی داشته و میداریم، هرچند که میدانم اینچنین بمیدان آمدنها، گفتنها و برخاستن ها عاری از هزینه های جانبی آن نبوده و نخواهد بودمعذلک "رفیق شفیقی" هم که چه بسا از سر دلسوزی بر حقیر گذر کرد و سری تکان داد و گفت : مثلی هست که مناقشه در بیانش هم نبوده و ندارد، اینکه:فلانی از این بگذر و از آن بگذار، چراکه بازی با دم مار، خطرناک است و نیشش زهرآلود ... !؟! ...

ایام بکام و برادرتان یوسف اکبری 95/03/16

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۴
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
این چه طرز نامه نوشتن است. یاد تاریخ طبری و محمد غزالی افتادم.
طاهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
پیشنهاد میکنم سبک نامه نگاری آقای اکبری در کتاب رکوردهای گینس به عنوان دراز گویی، دشوارگویی و مبهم سرایی
ثبت شود.

سردرد گرفتم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
باسلام اینجوری که آقای اکبری فرمودند ظاهرا دولت قبلی چیزی از مردم طلب کارند و پولهای اختلاس شبانه بین فقرا تقسیم شده واقعا ایشان قبل از نوشتن کمی فکر کنند !!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
به ایشان بفرماید در دوران فرمانداری اردبیل چه کار کرده غیر از این که یه عده چاپلوس و بادمجان دور قاب چین دور خودش جمع کرده بود
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
سنگ تمام گذاشتی
سمندری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
آقای اکبری مجبورنیستیدخودتان جوابیه بنویسیدمنشی ومشاوربرای این مواقع هست متنی سنگین مبهم کمترکسی توفیق اتمام متن نوشتاری حضرتعالی راپیدامی کند راستی اگرکسی منظورشمارادرک کردماراهم بی خبرنگذارید. .
صمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
شما حرف حساب می زنید اما حیف که کمی طولانی می نویسید و در این ماه مبارک خواندن متن های طولانی راحت نیست
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
باور بفرمایید خواندن و درک سفرنامه ناصر خسرو نوشته شده در قرن پنجم هجری راحتتر از فهم این مطلب است. مراد از نگارش یک نوشته، یک مقاله ارسال یک پیام و یک مطلب است نه اثبات گستردگی دایره لغوی.
دبیرالکتاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
باسلام خدمت دوست عزیز جناب اکبری : آقای محترم این که شما می خواهید باجنجال آفرینی خودتان را مطرح کنیدکاری ندارم. اما هر کاری شیوه خاص خودرادارد. برادر مسلمان!!! درازنویسی هم اندازه ای دارد. بر فرض این که شما می خواهید با آقای محمدی .... کنید (( هر بیشه گمان مبر که خالی است شایدکه پلنگ خفته باشد)) با دم شیر بازی نکن.
امیر رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
جناب آقای حاج یوسف اکبری نیازی به این همه تفسیر وطولانی کردن مطلب نیست چون اینا هیچ ابایی از تخلف وتقلب ندارن به قولی زدن به سیم آخرهر چه دلشان میخواهد می کنن وعده ای چاپلوس هم دوره ورشان هست.
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
دوردبر اقای اکبری که حقا حرف حق را گفتند
حقگو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
اقای محمدی ازجان این ملت چه میخواهیدمحبوبیت دکتراحمدی نزادرادربین مردم ببینیداین همه فکرنکنیدونگوییدهمیشه شمابرحق هستیدوهمه بایدمطیع شماباشندوشماقیم مردمید.
حقانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
جناب حقگو.!!؟ کدام محبوبیت.؟
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
جناب آقای اکبری از اینکه درد چندین ساله دولتهای اشرافی گری کارگزارانی و توسعه سیاسی اصلاح طلبان جبهه مشارکتی را به خوبی به تصویر کشانده اید ممنون و سپاسگزارم استفاده جناب مدیرعامل از ادبیات سخیف و سبک دقیقا از کم اطلاعی ایشان است
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
حاج اروج وای بر تو!
کمتر از یکسال از عمر دولتت مونده . از آقای اکبری عزیز که واقعا بصورت کارشناسانه و ریشه ای و مستدل این متن رو نگاشتن تقدیر و تشکر میکنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
درود بر حاجی یوسف گرامی
ناشناس
|
United States
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
معلم پرورشی که بشه فرماندار همینه دیگه برادر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
مثلا چه مشگلی دارد و مگر معلمی شغل انبیا نبوده و نیست و یا من و امثال شما را اینچنین معلمانی تربیت نکرده اند ؟ ای کاش اکثریت مقامات مربوط به حوزه های ذی ربط از معلمان عزیز باشد مسلما افتخار آفرین خواهد بود.
مغانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
درود بر حاج یوسف عزیز، انصافا خیلی خوب شفاف سازی کرده اید.
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
جناب آقای اکبری به عنوان یک اصلاح طلب از حضورتان عذرخواهی می نمایم.
و به شما یادآور می شوم که خواهشا از آقای اروجعلی محمدی بعنوان یک اصلاح طلب یاد نکنید و در این طیف سیاسی قرار ندهید.
ایشان شروع فعالیتهایشان (برحسب تامین منافع مالی یا ...) با آقایان عصایی و دادفرما و قاضی پور بوده که تاکنون هیچ بنی بشری از این آقایان بعنوان اصلاح طلب (یا جناح چپ و یا احیانا خط امام) یاد نکرده، زمانی در نماز جمعه (برحسب منافع مالی یا...) شعار مخالف هاشمی دشمن پیغمبر است سردادند، به گفته شما در مقطعی در جبهه مشارکت (برحسب منافع ....) و شرایط زمانی هاشمی را عالیجناب سرخپوش خوانده و از راهیابی اش به مجلس حتی بعنوان نفر سی ام ممانعت فرمودند، یقین بدانید اگر در دولت احمدی نژاد منافع شان که همانا تداوم حضورش در کشت و صنعت بود تامین می شد (که البته به گفته شما گویا تلاش و رایزنی بیکرانی نموده) اکنون پیشتر از شما احمدی نژاد را نه معجزه هزاره سوم بلکه معجزه اعصار و قرون می خواندند...
ایشان را در زمره اصلاح طلبان قرار دادن جفا به جریان رقیبتان می دانم..
اشکان نوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
اروجعلی محمدی برجسته ترین شخصیت استانی در گرفتن انواع و اقسام مشاغل می باشند. در ضمن ایشان مدرک دیپلم دارند و هشت سال پس از بازنشستگی هنوز صاحب پست و مقامند و فوق لیسانسیه و دکتراهای فارغ التحصیل بیکار منتظر استخدامند. خیلی از فوق لیسانسیه های این شهر تاکسی می رانند و یا میوه می فروشند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
این اکبری را باید برگردونن بره مدرسه و تدریس بکنه، اینجوری هم بیکار نمیمونه تا درازنامه بنویسه و هم بیخودی اینهمه از سهم کارکنان استانداری پول بابت اضافه کار نمی گیره، همش تقصیر مدیران استانداری ست که اینجوری فرصت برای مخالفین دولت ایجاد میکنن، قانون جابجایی نیرو از دستگاهی به دستگاه دیگر هم هست حالا چرا اینکار نمیکنن من مونده ام؟؟!!
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
با سلام خدمت عزیزان و سایت تابناک اردبیل که انصافا بیطرفیش در عرصه رسانه باید الگو باشد.
جناب اکبری ٬ خواهشا اقای اروجعلی محمدی را به سمت اصلاح طلبان هول ندهید. ایشان سوابقشان بر همگان روشن است . هنوز حمایت ایشون از کاندیدای اصولگرایان خلخال مرحوم مطهر کاظمی را در مقابل کاندیداهای جناح چپ را مردم فراموش نکرده اند.
حمایت ایشون در این دوره از بشیر خالقی که زبانزد اهالی خلخال هست هم هنوز از گفتگوهای اهالی خلخال جمع نشده است. اقای محمدی یک بازیگر خلاق و شناگر ماهری هست که منافعش سیاستش را توجیه می کند. اگر ان زمان مهندس نیکزاد اورا در کشت و صنعت ابقا می کردند الان داشتند راجع به حقوق های چند میلیونی دولت مردان و مگا پروژه های تخیلی استاندار و مشاورانش سخنرانی و نامه نگاری می کردند .
بنده به عنوان یک اصلاح طلب نه منفعت طلب عرض می کنم خواهشا این اختلاف تان را با حاج اروج که بیشتر یک اختلاف درون گروهی و درون حزبی اصولگرای است را در خلوت و نه در عرصه رسانه ای حل و فصل کنید و از چساباندن حاج اروج به بدنه اصلاح طلبان حقیقی که کارنامه اشان در عرصه سیاسی شفاف هست اجتناب فرمایید که بهر حال از شما که دارای کارشناسی ارشد علوم سیاسی هستید نه دیپلم دانشسرا انتظار بیشتر میرود تا اصرار درون گروهی را به صحنه عام نبرید .موفق و پیروز باشید
عارف
|
-
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
هر چند متن آقای اکبری طولانی و دراز است ولی کامل و جامع بنظر میرسد.پس دوستان باید منصفانه و بدون طرفداری از کسی حق را ببینند و سپس رای بدهند.
کارمند
|
-
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
آقای ناشناس ،معلمی شرافت جامعه و سبب هدایت آنست،معلم بودن هم نه ایراد است نه جای تعجب.آنچه سوال دارد خیانت در امانت و بخور بخور برخی مدیران اصلاح طلب برای خود و اطافیان سیاسی است. تمام...
سبحانی
|
-
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
آفرین به معلم نترس و پاکدامنی که اگر مثل بعضیها مشکل داشت همه چیز را الان میچسبا ندند.چون چیزی برای گفتن نیست یکی دراز نامه میگه،آن یکی طبری و ناشناسی دیگر می گوید به مدرسه برود.وای بر مدعیان بی عمل
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
با سلام
نامه نگاری های اخیر بین دو فرماندار سابق اردبیل ٬ با توجه به صبغه سیاسی این عزیزان بیشتر به یک اختلاف درون خانوادگی و درون حزبی می ماند تا از دو جریان مخالف . جناب محمدی سالیان سال پا در رکاب اصولگرایان تندرو دهه شصت و هفتاد اردبیل ٬ بوده اند و هنوز هم در خفا با یاران دیرینش ارتباطاتی دارند . ابشان زمانی سینه چاک مرحوم مطهر کاظمی بودند که از چهره های برجسته اصولگرایان منطقه و کشور بودند و در این دوره نیز با دکتر خالقی همراه بودند هرچند وانمود می کردند که از لیست امید حمایت می کنند.حاج اروج از زمانیکه توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شدند تبدیل به یک چهره ضد جنتی و شورای نگهبان شدند که عموما سخنرانی هایش علیه ایت ا... جنتی و شورای نگهبان موید این نکته هست پس انتصاب ایشون به جریان ریشه دار و اصیل اصلاح طلبی ظلم مضاعف به جریان اصلاح طلبی هست اصولا ابشان مشکلات شخصی خود را سعی دارند به کل تعمیم بدهند اکنون نیز چون مهندس نیکزاد که در متن هم جناب اکبری بدان اشارتی داشتند با حضور و تداوم مدیریتیش در کشت و صنعت مخالفت نموده اند شدند ضد احمدی نژاد.
از جناب اکبری که دارای تحصیلات عالی سیاسی هستند به عنوان یک اصلاح طلب تقاضا دارم حاج اروج را به سمت اصلاح طلبان هول ندهند و اختلافات درون جناحی و درون گروهی اصولگرایانه خود را بدون نامه نگاری با حضور معتمدان و ریش سفیدان خود چون حاج صبور ٬ علفیان ٬ حاج جواد زنجانی حل و فصل نمایند.
شاگرد دبیرستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
درود بر استاد انسان ساز و قرآنی - ما خیلی اراتمندیم - رهنمودهای دلسوزانه و دلنشین دوران مدرسه (دهه 70) استاد اکبری فراموش نشدنی است.
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
این آقا یاشاره با اکبری چه مشگین داره نمیدونم؟! همین‌قدر میدونم این سایت هر از چند یکی را ناخودآگاه سیبل میکند و مورد غضب قرار میدهد بعد از آن مدتها طول میکشد تا تنظیم روابط شود فی مابین طرفین، یک روز آقای سروری،ی روز مالک رضایی، زمانی آقای جوادی،مدتی جناب سیمزاری و اکنون هم اکبری را شیر شیران میکند!! خدا بخیر بگزراند انشاالله.
مدیر پایگاه سایت تابناک اردبیل: این رسانه بر حسب وظیفه و به عنوان پل ارتباطی فعالان سیاسی واجتماعی با افکار عمومی عمل می کند و عجیب است که شما از بایت عمل به رسالت عادی یک رسانه این همه متعجب شده اید ...
سالار
|
-
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
ایکاش دوستان حاج اروجعلی بجای توجیه خطاهای سیاسی و تخریبی نامبرده یکبار هم شده از مردم عذر خواهی کنند؟
فاضل
|
-
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
سلام .برادر ناشناس -اگه همین دخالتهای بیمورد و هیاهوهای سیاسی که در انتخابات مجلس قهرمان اصلاحتتان آقای اروجعلی محمدی کرد یک نفر دیگری میکرد آیا جارو جنجال نمیکردید؟الان دروغگو چه کس است؟
ولی
|
-
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
میگویند تیم اصلاحات و اروجعلی و پیر موذن و زنجانی را آقای ...حمایت میکنند درسته یا این هم شایعه است؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
جواب ندارد؟
كاظم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
به اين ميگن نامه نگاري سياسي.انصافا بياناتش حرف نداره اگه دولت عوض بشه به احتمال زياد استاندار خواهد شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار