شهردار اردبیل گفت: احداث دو پارک صخره‌ای و بهشت گمشده در مجتمع تفریحی و گردشگری شورابیل مراحل پایانی خود را سپری می‌کند.
کد خبر: ۲۴۴۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹ 12 June 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، حمید لطف‌اللهیان صبح امروز در جریان بازدید دوره‌ای خود از مجموعه شورابیل در اردبیل اظهار کرد: ما در این مجموعه توسعه سلامت‌محور همراه با انجام کارهای زیربنایی را مورد توجه قرار دادیم، به طوری که در سه ماه گذشته و حتی در فصل زمستان سال قبل کارهای عمرانی را در این مجموعه آغاز کردیم تا توسعه زیربنایی در شورابیل اتفاق بیفتد.

وی از احداث دو ایستگاه دوچرخه‌سواری پیرامون دریاچه شورابیل و آماده‌سازی مسیر پیاده‌روی و بازگشایی ورودی‌های جدید به این مجموعه خبر داد و افزود: ما با بازدیدهای دوره‌ای از پروژه‌های توسعه‌محور شورابیل سعی داریم تا به سرعت اجرای آن با کیفیت و طراحی مناسب توجهی جدی داشته باشیم.

شهردار اردبیل گفت: احداث دو پارک صخره‌ای و بهشت گمشده در مجتمع تفریحی و گردشگری شورابیل مراحل پایانی خود را سپری می‌کند.

لطف‌اللهیان به پازل‌چینی در ضلع جنوبی شورابیل و آماده‌سازی پارک صخره‌ای و بهشت گمشده اشاره کرد و گفت: در همه این پروژه‌ها و مجموعه‌های اجرایی آنچه که مدنظر است حضور گردشگران و هموطنانمان در فصول مختلف در شورابیل است که در این مجموعه به راحتی بتوانند از بستر فراهم شده برای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری،‌ انجام تفریحات سالم و بازی‌های هیجانی در قالب سرمایه‌گذاری‌هایی که در شورابیل به عنوان پروژه زیپ‌لاین و ورزش‌های آبی انجام می‌شود استفاده کرده و بهره لازم را ببرند.

وی افزود: نه تنها در شورابیل بلکه در سایر مناطق شهری طرح‌های توسعه محور از جنس پایدار و زیربنایی مورد توجه شهرداری قرار گرفته و تمام سعی و تلاش بر این است تا بتوان مجموعه شورابیل را به یک ظرفیت بی‌نظیر گردشگری آن هم هم‌ردیف طرح‌های سلامت‌محور برای تقویت سلامت و تندرستی مردم انجام داد.

شهردار اردبیل در ادامه به اجرای طرح سرای فرزانگان برای حضور افراد بازنشسته و سالخورده در پارک‌ها و فضاهای سبز با هدف تقویت برنامه‌های ورزشی و سلامت محور اشاره کرد و افزود: در قالب طرح سرای فرزانگان تلاش می‌کنیم تا در شان افراد سالمند بتوانیم فضای خوبی را برای حضور آنها در افزایش نشاط ، سر زندگی و سلامت جسمی آنها فراهم آوریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آرتاویل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
قبل از هر چیز لازم است پادگانهای نظامی مستقر در حریم دریاچه شورابیل بدلیل عدم هرگونه سنخیت با مباحث گردشگری از آن منطقه خارج شوند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار