با صدور حکمی از سوی رییس هیات فوتبال استان اردبیل ، علی نظری شیخ‌ احمد فرماندار خلخال به عنوان رییس هیات فوتبال این شهرستان معرفی شد.
کد خبر: ۲۴۵۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶ 13 June 2016

به گزارش ایرنا ، رییس هیات فوتبال استان اردبیل روز دوشنبه در مراسم معرفی فرماندار خلخال به عنوان رییس فوتبال این شهرستان گفت: به پیشنهاد اداره ورزش و جوانان شهرستان خلخال و به استناد اساسنامه ‌های هیات فوتبال استان ‌ها ، علی نظری شیخ احمد به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات فوتبال شهرستان خلخال فعالیت خواهد کرد.
صمد نوتاش افزود: انتظار می‌رود رییس جدید هیات فوتبال خلخال با بهره ‌گیری از نیروهای کارآمد شهرستان و در چهارچوب اساسنامه فدراسیون فوتبال برای توسعه و ارتقای سطح فوتبال این شهرستان تلاش کند.
وی به استعدادهای خوب شهرستان خلخال اشاره کرد و گفت: با توجه به ظرفیت مناسب این رشته ورزشی و علاقه جوانان به حضور در میادین ورزشی فوتبال انتظار می رود با تلاش رییس جدید هیات فوتبال خلخال زمینه حضور تیم های فوتبال این شهرستان در سطح لیگ های مطرح کشور فراهم شود.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
آقای محترم:فرماندارخلخال تابه حال پایش به توپ فوتبال هم نخورده.به خدانخورده.حالاشما باچه منطقی ایشان را رییس هیات کردید ما که نمیدانیم.البته اینجور موارد درجامعه ما خییییییییییلی فراوانه وهیچ جای تعجبی هم نیست.به هرحال انشاالله که موفق باشند.بااینکه چشمم اب نمی خورد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار