معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در طرح مشترک با همکاری میراث فرهنگی استان با ماساژ و ماساژورهای بدون مجوز و غیرقانونی در آبگرم‌های معدنی استان برخورد می‌شود.
کد خبر: ۲۴۵۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۸ 14 June 2016

محمدرضا برادران بعدازظهر دوشنبه در حاشیه جلسه بررسی وضعیت طب ورزشی در استان طی گفتگو باخبرنگار مهرتصریح کرد: اخیراً مشاهده شده که بخش ماساژ ورزشی در اغلب آبگرم‌های معدنی ایجاد شده است.

وی افزود: بیشتر افراد مشغول در این بخش مجوز قانونی فعالیت ندارند و در عین حال هزینه‌ای که برای انجام ماساژ نصب کرده‌اند کاملاً غیرقانونی بوده و توسط هیچ مرجعی به تائید نرسیده است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: برای رفع این مشکل با اداره کل میراث فرهنگی استان جلسه‌ای ترتیب داده شد تا وضعیت ماساژ ورزشی در آبگرم‌های معدنی ساماندهی شود.

برادران متذکر شد: برخی ماساژورها با وجود اینکه زمانی کارت فعالیت دریافت کرده‌اند اما تمدید نشده است و در برخی مواقع چند نفر مشغول به ماساژ هستند در حالی که فقط یک نفر برخوردار از مجوز است.

وی تأکید کرد: از سویی نرخ‌گذاری مبنی بر مشخص کردن نرخ برای مدت زمان مشخص به هیچ عنوان مورد تائید نیست و این نرخ‌گذاری باید از طریق کمیته نرخ‌گذاری اداره کل ورزش و جوانان استان انجام شود.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان افزود: ما به تمامی آب‌های گرم معدنی مکاتبه داشتیم تا جلوی فعالیت غیرقانونی بخش ماساژ ورزشی گرفته شود.

وی افزود: برای فعالیت اصولی لازم است این افراد زیر نظر پزشک طب ورزشی فعالیت کنند و متأسفانه در خود استانبه غیر از یک نفر فرد دیگری در این خصوص مدرک معتبر ندارد.

به گفته برادران قطعاً بعد از نامه‌نگاری با تعدادی از آبگرم‌های متخلف برخورد می‌شود و اعلام شده است که مانع از فعالیت ماساژ ورزشی خود شوند.

وی متذکر شد: لازم است افرادی که به عنوان ماساژور مشغول به کار می‌شوند دوره‌های آموزشی را طی کنند و یا مجوز لازم را دریافت کنند و در غیر این صورت فعالیت آن ها مورد تائید نیست.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار