مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: با تلاش ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل محموله قاچاق چوب جنگلی در اردبیل کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۲۴۵۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۲ 14 June 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، شهامت هدایت در جلسه بررسی روند مقابله با قاچاقچیان چوب جنگلی در اردبیل اظهار داشت: با تلاش ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل 105 اصله چوب‌آلات جنگلی به همراه 30 اصله گرده بنه در اردبیل کشف و ضبط شد.

وی افزود: این تعداد چوب‌آلات قاچاق جنگلی که توسط دو دستگاه خودرو نیسان وانت در مسیرهای اردبیل به مشگین‌شهر و نمین به اردبیل حمل می‌شد با هوشیاری ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان توقیف و ضبط شده و در این زمینه دو نفر متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با بیان اینکه ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی به صورت شبانه روزی و با آمادگی کامل گلوگاه‌های قاچاق را کنترل می‌کنند، گفت: حافظان منابع طبیعی استان با همکاری نیروی انتظامی و با حمایت دستگاه قضایی استان عرصه را برای متجاوزان تنگ‌تر خواهند کرد.

هدایت تصریح کرد:‌ در کنار تشدید نظارت‌ها بر عرصه‌های جنگلی و نیز اقدامات و برخوردها با قاچاقچیان در این زمینه انتظار می‌رود که در این زمینه فرهنگسازی لازم نیز در سطح استان انجام شده و مردم را نسبت به اهمیت جلوگیری از تخریب جنگل آگاه کنیم.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود تا اهالی استان و دوستداران طبیعت در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق چوب‌آلات و زغال جنگلی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان 1504 مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان که به صورت 24 ساعته فعال بوده اطلاع دهند تا در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
اگر واقعا می خواهید جلوی قاچاق چوب را بگیرید یه روز به روستاهای سوها یا نیارق بروید بعد ببینید هر روز چند قاطر و الاغ با بار چوب به روستا می ایند
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
باید جلوی قطع در ختان رابگیرید تاطبعیت زنده بماند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار