شهردار اردبیل خبر داد:
لطف‌اللهیان به پازل‌چینی در ضلع جنوبی شورابیل و آماده‌سازی پارک صخره‌ای و بهشت گمشده اشاره کرد و گفت: در همه این پروژه‌ها و مجموعه‌های اجرایی آنچه که مدنظر است حضور گردشگران و هموطنانمان در فصول مختلف در شورابیل است که در این مجموعه به راحتی بتوانند از بستر فراهم شده استفاده کرده و بهره لازم را ببرند.
کد خبر: ۲۴۵۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۵ 14 June 2016

شهردار اردبیل گفت: احداث دو پارک صخره‌ای و بهشت گمشده در مجتمع تفریحی و گردشگری شورابیل مراحل پایانی خود را سپری می‌کند.

مراحل پایانی احداث پارك صخره‌ای و بهشت گمشده در شورابیل

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در بازدید دوره‌ای خود از پروژه های در حال اجرای مجموعه شورابیل اظهار کرد: توسعه سلامت‌محور مجموعه شورابیل همراه با انجام کارهای زیربنایی در این مجموعه از جمله اهداف شهرداری اردبیل است، که این عملیات عمرانی در این مجموعه از زمستان سال گذشته آغاز شده است و تا امروز بدون وقفه ادامه دارد.

شهردار اردبیل احداث دو ایستگاه دوچرخه‌سواری پیرامون دریاچه شورابیل و آماده‌سازی مسیر پیاده‌روی و بازگشایی ورودی‌های جدید در این مجموعه خبر داد و افزود: در بازدیدهای دوره‌ای از پروژه‌های توسعه‌محور شورابیل سعی داریم تا به سرعت اجرای آن با کیفیت و طراحی مناسب توجهی جدی داشته باشیم.

وی گفت: احداث دو پارک صخره‌ای و بهشت گمشده در مجتمع تفریحی و گردشگری شورابیل مراحل پایانی خود را سپری می‌کند که این دو پارک جزو چندین پارک در حال احداث شهر اردبیل در راستای توسعه و افزایش سرانه فضای سبز شهر اردبیل است.

لطف‌اللهیان به پازل‌چینی در ضلع جنوبی شورابیل و آماده‌سازی پارک صخره‌ای و بهشت گمشده اشاره کرد و گفت: در همه این پروژه‌ها و مجموعه‌های اجرایی آنچه که مدنظر است حضور گردشگران و هموطنانمان در فصول مختلف در شورابیل است که در این مجموعه به راحتی بتوانند از بستر فراهم شده برای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری،‌ انجام تفریحات سالم و بازی‌های هیجانی در قالب سرمایه‌گذاری‌هایی که در شورابیل به عنوان پروژه زیپ‌لاین و ورزش‌های آبی انجام می‌شود استفاده کرده و بهره لازم را ببرند.

وی افزود: در سایر مناطق شهری نیز همانند شورابیل طرح‌های توسعه محور از جنس پایدار و زیربنایی مورد توجه شهرداری قرار گرفته و تمام سعی و تلاش بر این است تا بتوانیم مجموعه شورابیل را در کنار یک طرح سلامت محور برای تقویت سلامت و تندرستی همشهریان به یک ظرفیت بی‌نظیر گردشگری نیز تبدیل کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
با سلام ضمن تشکر از شهردار وهمکاران محترم درخصوص فعالیت عمران شهری توجه به توزیع عادلان فضای سبز وزیباسازی شهر موجب استفاده بهینه شهروندان خواهد شدمتاسفانه شهرک کارشناسان فاز 3 در این خصوص کم توجهی میشود که فقط یک پارک درمیدان شفا دارد که ترکم جمعیت بسیار بالا میباشدو پیاده رو هادر بلوار علی دایی رها شده ولی فقط در کوچه پس کوچه ها پازل کاری شده است جایی بسی تعجب است
عزیززاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
با تشکر از شهردار با لیاقت اردبیل و شورای اسلامی باتدبیر شهر، لطفا فکری هم به آسفالت کوچه ها بکنید. الان ک نسترن شهرک آزادی (پشت رستوران آزادی) با وجود گذشت سالها از کانال کشی فاضلاب و اخذ هزینه آسفالت از مشترکین فاضلاب همچنان به همان شکل رها شده و این درحالی است که هیچ عملیات ساختمانی در آن کوچه درحال انجام نیست.موفق باشید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار