رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نمین تأکید دارد که طبیعت این شهرستان از ظرفیت ‌های مطلوبی برای توسعه توریسم ورزشی برخوردار است.
کد خبر: ۲۴۷۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸ 17 June 2016

اکبر ورودی صبح جمعه در حاشیه تمرینات تیم ملی اسکی روی چمن در جنگل فندقلو بهخبرنگار مهرگفت: در گستره شهرستان نمین امکان راه‌اندازی رشته‌های مختلف ورزشی وجود دارد.

وی افزود: در مقابل امکانات متعدد طبیعی هنوز مقوله توریسم ورزشی جایگاه واقعی خود را کسب نکرده و لازم است در برنامه‌های توسعه شهرستان به این مهم توجه شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نمین متذکر شد: به دلیل اینکه ورزش شناخته شده و همه گیر است می‌تواند به یکی از ابزارهای معرفی شهرستان تبدیل شود.

ورودی معتقد است ۶۰ کیلومتر مرز مشترک با جمهوری آذربایجان و جاذبه‌های متعدد طبیعی پتانسیلی فراهم کرده تا بتوان بستر توریسم ورزشی داخلی و خارجی را ایجاد کرد.

وی با تأکید به اینکه این امکانات می‌تواند زمینه‌ساز حضور تیم‌های ملی، برگزاری مسابقات بین‌المللی و جشنواره‌های ورزشی باشد، اضافه کرد: لازم است مقوله توریسم ورزشی به عنوان یکی از عناصر توسعه شهرستان دیده شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نمین با ذکر مثالی به ایجاد پیست اسکی روی چمن در نمین اشاره کرد و گفت: اردوی تیم ملی جوانان در حال برگزاری است و به اذعان مربیان پیست اسکی فندقلو یکی از پیست‌های شاخص در کشور است.

ورودی به تکمیل ساختمان استقرار تیم‌های ورزشی اشاره کرد و افزود: در عین حال بررسی های اولیه برای استاندارد سازی پیست اسکی در حال انجام است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار