در حال و هوای ماه مبارک رمضان مرزبانانی را سراغ می‌گیریم که در نقطه صفر مرزی با دهان روزه از مرزهای این آب و خاک صیانت می‌کنند.
کد خبر: ۲۴۷۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱ 17 June 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در حالی مرزداران ما در نقطه صفر مرزی جمهوری اسلامی ایران و کشور آذربایجان در شهرستان‌های مرزی بیله‌سوار، پارس‌آباد، گرمی و نمین از این مرزها دفاع کرده و صیانت می‌کنند که این مجاهدت آنها با زبان روزه اجر و پاداشی دو چندان دارد.

این مرزداران که مرز را ناموس خود می‌دانند و به عشق وطن در سخت‌ترین شرایط و با وجود کمبود امکانات از این مرزها صیانت کرده و در این روزهای طولانی آستانه تابستان زیر آفتاب با هوشیاری و بصیرت کامل از مرزهای کشورمان دفاع می‌کنند در هنگامه افطار و سحر در کنار سفره‌های مهربانانه و کریمانه حق تعالی می‌نشینند تا به عنوان مجاهد فی سبیل‌الله از معنویت این ماه بهره گرفته و در حال و هوای معنوی با اقامه نماز اول وقت، خواندن دعا و نیایش، برای فرمانده کل قوا و همچنین رزمندگان سلحشور این مرز و بوم آرزوی موفقیت کنند.

فرمانده مرزبانی استان اردبیل با بیان اینکه مرزداران این استان در همه 360 کیلومتر مرز مشترک استان اردبیل با جمهوری آذربایجان بی‌ادعا اما با قدرت، تیزبینی و ظرافت در مرزها حاضر شده و به تأمین امنیت مردم کمک می‌کنند، اظهار کرد:‌ مرزهای استان اردبیل از مرزهای امن کشور است که هیچ قدرت بیگانه نمی‌تواند در این مناطق مرزی برای ملت و نظام اسلامی شاخ و شانه بکشد.

علی طاهری تصریح کرد: مرزبانی آن هم در نقطه صفر مرزی با زبان روزه اجر و پاداش بی‌نظیری را در پیشگاه خداوند متعال دارد که تک تک سربازان و فرماندهان مرزبانی ما به این اصل آگاه هستند و با تحمل تمام سختی‌ها تلاش می‌کنند تا با تأمین امنیت مرزها که در حقیقت امنیت داخل کشور است، رضایت واقعی را فراهم آورند.

وی گفت: نیروهای حاضر در مرزبانی در کنار انجام وظایف خود از فضیلت ماه رمضان و بهره‌گیری از بهترین و شایسته‌ترین فرصت خودسازی بهره گرفته و لحظه‌ای از کسب این فضائل غفلت نمی‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار