امام جمعه بیله‌سوار گفت: برجام نمی‌تواند عامل و عنصری برای رفع مشکلات اقتصادی باشد.
کد خبر: ۲۴۷۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳ 17 June 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله‌سوار اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با مسؤولان و کارگزاران نظام اسلامی به مسائل بسیار دقیق در موضوع اقتصادی و برجام اشاره کردند که اگر آنها را مورد توجه جدی قرار دهیم، قطعاً در گذر از این تنگناها دچار واهمه و هراس نمی‌شویم.

وی تصریح کرد: قدرت ملت ایران از همه لحاظ امروز استکبار جهانی را به زانو درآورده و فرمایش صریح مقام معظم رهبری در موضوع برجام سبب شده تا شیطان بزرگ آمریکا از موضع خصمانه خود عقب‌نشینی کند.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار با بیان اینکه در موضوع برجام نباید از هول حلیم برخی مسؤولان به دیگ بیفتند، گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری تاکید کردند برجام نقاط قوت و ضعفی دارد که بهتر است به آنها توجه کرده و اجازه ندهیم برجام عامل رخنه استکبار جهانی و دشمنان باشد.

قیاسی حل مشکلات اقتصادی را در داخل کشور منوط به اجرای کامل بندهای اقتصاد مقاومتی توصیف کرد و افزود: ما آن قدر در کشور ظرفیت تولید، ایجاد فرصت‌های اشتغال و توانمندی واحدهای صنعتی موجود داریم که نیازی نیست به دیگران دست دراز کنیم.

وی به هفته جهاد کشاورزی اشاره کرد و ادامه داد: شهرستان بیله‌سوار انبار غله استان و قطب تولید محصولات متنوع کشاورزی است که ضرورت دارد مسؤولان جهاد کشاورزی بیشتر از این در این بخش سرمایه‌گذاری انجام دهند.

قیاسی پرداخت بها کشاورزان و زارعان منطقه را به مسؤولان گوشزد کرد و گفت: دسترنج کشاورزان نباید با تأخیر پرداخت شود.

وی پرداخت زکات از سوی زارعان و اهمیت این فریضه واجب الهی را نیز به زارعان و نمازگزاران متذکر شد و افزود: انتظار می‌رود کشاورزان منطقه در پرداخت زکات پیشتاز باشند.

خطیب جمعه بیله‌سوار همچنین ولادت امام حسن مجتبی (ع) و بزرگترین خصلت آن حضرت را در رأفت، مهربانی و دستگیری فقرا و نیازمندان توصیف کرد و ادامه داد: در این ایام که هفته احسان و نیکوکاری را نیز در پیش رو داریم، روزه‌داران باید در این امر خداپسندانه ورود پیدا کرده و زمینه انجام کار خیر و نیک و ماندگار را در این ضیافت الهی فراهم کنند.

قیاسی بیان کرد: ‌در برگزاری جشن گلریزان نیز برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد حضور و مشارکت بالای همشهریان می‌تواند راهگشا در آزادی و رهایی این زندانیان باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار