وزیر سابق راه و شهرسازی با اشاره به اینکه زیرسؤال بردن احداث ورزشگاه علی دایی بهانه‌جویی است،گفت: برای مهار بادهای موسمی در اطراف استادیوم سکوهایی تدارک دیده شد تا جلوی وزش بادها گرفته شود.
کد خبر: ۲۴۷۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱ 18 June 2016

علی نیکزاد امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: این بهانه‌جویی است که عده‌ای تلاش می‌کنند تا اصل پروژه استادیوم علی دایی را زیرسؤال ببرند و احداث آن را غیرکارشناسی جلوه دهند در حالی که بعد از تکمیل پروژه و در چند سال اخیر به دلیل عدم نگهداری مناسب این پروژه به حال و روز کنونی افتاده است.

وی گفت: استادیوم علی دایی سال 71 و توسط روشنی (پدر شهید ) آغاز شده است و دلیل آن نیز آن بوده که برنامه و بودجه سابق زمین پول را پرداخت نمی‌کرده به طوری که سال 84 زمانی که احمدی‌نژاد رئیس جمهور شد با پیگیری‌هایی که به انجام رسید طی سال‌های 85 و 86 موفق شدیم این پروژه را در زمان مسؤولیت بنده در استانداری اردبیل تکمیل و تحویل علاقمندان به ورزش دهم.

وزیر سابق راه و شهرسازی گفت: برای مهار بادهای موسمی دراطراف استادیوم علی دایی سکوهایی را تدارک دیدیم تا جلوی وزش بادها گرفته شود.

نیکزاد افزود: با توجه به اینکه مطالعات اجرایی این پروژه سال 71 انجام شده اگر اشکالی نیز وجود دارد ربطی به ما نداشته ولی ما در اجرای سعی کردیم با کیفیت‌ترین استادیوم را ساخته و تحویل دهیم به طوری که برای مهار بادهای موسمی اطراف این ورزشگاه سکوهای مناسبی را احداث کردیم تا این شاهد مهار این بادها باشیم.

وی گفت: اینکه عده‌ای خرده می‌گیرند که ورزشگاه علی دایی غیراصولی و درجای نامناسبی اهدا شده فقط به دنبال فرافه‌کنی هستند چراکه بعد از تحویل ما به جای نگهداری و توسعه آن زمینه تخریب این ورزشگاه فراهم آمده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار