مشکل دیرینه پارک خودروهای سنگین در سطح شهر رفع می شود؛
شهردار اردبیل مباحثی همچون ساخت و سازهای بی رویه شهری، مسائل بهداشتی، اجتماعی، ترافیکی و ... را از جمله مواردی بیان کرد که در مدیریت واحد پیشگیری از تخلفات شهری مورد بررسی قرار گرفته و با هم فکری کلیه اعضای این مدیریت در خصوص رفع مشکلات حوزه های مذکور تصمیماتی اتخاذ می گردد.
کد خبر: ۲۴۷۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱ 18 June 2016

جمعی از معاونین و مدیران شهرداری اردبیل به همراه مدیران دستگاه های اجرایی عضو در "مدیریت واحد پیشگیری از تخلفات شهری" از محل ساخت پایانه بار و پارکینگ ماشین آلات سنگین در سه راهی کورائیم بازدید کردند.

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل، دکتر حمید لطف اللهیان، شهردار اردبیل در جریان بازدید اعضای مدیریت واحد پیشگیری از تخلفات شهری از محل پایانه بار و پارکینگ ماشین آلات سنگین در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار کرد: به منظور تامین محلی برای پارک و انتقال ماشین آلات سنگین اعم از باری و کشنده از سطح شهر به این محل و با هدف رفع دغدغه دیرینه شهروندان در این خصوص، آماده سازی حدود 6 هکتار از زمینی به وسعت 12 هکتار در خروجی شهر از سمت جاده خلخال در سه راهی کورائیم در فاز اول در نظر گرفته شده است.

مشاركت شهرداری اردبیل در ساخت پاركینگ ماشین آلات سنگین

ویبا بیان اینکه شهرداری اردبیل عملیات خاکبرداری از لایه سطح در محدوده پارکینگ ماشین آلات سنگین را انجام داده و پروژه هم اکنون آماده تحویل به اداره کل راه و شهرسازی استان است، تصریح کرد: اداره راه و شهرسازی نیز نسبت به زیرسازی زمین مربوطه که در اختیار انجمن کامیون داران قرار گرفته است، اقدام خواهد کرد تا در کنارهمکاری سایر دستگاه های دخیل در این پروژه، و پس از بهره برداری از طرح، شاهد انتقال ماشین آلات سنگین از سطح شهر به این پارکینگ باشیم.

لطف اللهیان مواردی نظیر آلودگی صوتی، تخریب آسفالت، گره های ترافیکی، آسیب رساندن به سیمای عمومی شهر و ... را از جمله معضلات ناشی از توقف و عبور ماشین آلات سنگین در محدوده شهر دانست و افزود: شهرداری اردبیل تلاش دارد تا در کنار مشارکت سایر دستگاه های اجرایی نسبت به رفع این معضل دیرینه در سطح شهر اقدام نماید.

شهردار اردبیل همچنین در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: در جلسه ای که پیش از این بازدید برگزار شد، در خصوص معضل تخلیه تانکرهای فاضلاب به دریچه های فاضلاب در خروجی شهر از سمت جاده آستارا نیز بحث شده و در نهایت تصمیم گرفتیم تا این تانکرها در نقطه دیگری در خارج از شهر نسبت به تخلیه فاضلاب اقدام کنند.

مشاركت شهرداری اردبیل در ساخت پاركینگ ماشین آلات سنگین

لطف اللهیان در بخش دیگری از سخنان خود و در تشریح ابعاد فعالیت های "مدیریت واحد پیشگیری از تخلفات شهری" افزود: این مدیریت در شهرداری اردبیل با همکاری و مساعدت 17 دستگاه اجرایی استان از اواخر سال 91 شروع به کار کرده و نسبت به برگزاری جلسات هماهنگی به صورت ماهانه و یا موردی اقدام می کند.

وی تصریح کرد: امروز نیز در دومین جلسه هماهنگی سال 95 با حضور نماینده دادستان و مدیران کلیه دستگاه های عضو در مدیریت واحد پیشگیری از تخلفات شهری، مسائل و مشکلات موجود در حوزه های مختلف شهری مورد بررسی قرار گرفت.

این مسوول مباحثی همچون ساخت و سازهای بی رویه شهری، مسائل بهداشتی، اجتماعی، ترافیکی و ... را از جمله مواردی بیان کرد که در مدیریت واحد پیشگیری از تخلفات شهری مورد بررسی قرار گرفته و با هم فکری کلیه اعضای این مدیریت در خصوص رفع مشکلات حوزه های مذکور تصمیماتی اتخاذ می گردد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار