مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: باید ماجرای دردآور حقوق‌های نجومی برای قشر مستضعف جامعه را از اذهان عمومی به سمت محاکم رسمی و قانونی کشاند!
کد خبر: ۲۴۸۷۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷ 20 June 2016

پرویز پرزور امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: این روزها فیش‌های حقوقی و پاداش‌های نجومی برخی از مدیران اجرایی کشور را برای تنویر افکار عمومی یا اعلام برائت‌شان اسکن و منتشر می‌کنند! غافل از اینکه خیل عظیم جوانان بیکار تحصیل‌کرده متخصص، حتی فیش حقوقی هم ندارند، چه رسد به حقوق آن فیش!

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور ادامه داد: به نظر می‌رسد مسؤولان امر که در تسهیل این دریافتی‌های نامشروع زمینه‌ای را فراهم کردند بهتر است در برابر این مسئله به جای سکوت یا اعلام مواضع رسانه‌ای و بیانیه‌، اقدام جدی انجام دهند.

پرزور ادامه داد: باید این ماجرای دردآور برای قشر مستضعف جامعه را از اذهان عمومی به سمت محاکم رسمی و قانونی کشاند!

وی بیان کرد: همین که افکار عمومی و فعالین رسانه‌ای در غیاب روح مبارزه با فساد مسؤولان امر، زمینه بررسی و طرح اصلی این موضوع مهم را فراهم کرده‌اند، کافیست! پیگیری‌های لازم و قانونی را انجام دهند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی بیان کرد: مبادا این فیش‌های حقوقی زمینه و اسباب بی‌اعتمادی و عدم وثوق جوانان و نسل آینده را به دستاوردهای نظام اسلامی زیر سئوال ببرد که بهتر است دولتمردان در برخورد جدی با دارندگان چنین فیش‌ها و دریافتی‌های نجومی زمینه برقراری عدالت بیشتری را در این حوزه فراهم کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
دربیمارستان فاطمی اردبیل پزشک تازه کار 70میلیون حقوق میگیرد.عدالت یعنی این!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار