فرماندار بیله سوار مغان از تهیه طرح هادی 32 روستای بالای 20 خانوار این شهرستان با صرف هفت میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۲۴۹۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴ 22 June 2016

آرام حلیم روز چهارشنبه در بازدید از طرح های هادی روستاهای بابک و روح کندی گفت: با اجرای این طرح مشکلات قشلاقات و روستاهای اطراف سد خدا آفرین حل می‌شود.
او افزود: اجرای طرح‌ های مختلف برای ساماندهی مناطق روستایی از اهمیت بالایی برخودار است و رسیدگی به مناطق روستایی در ماندگاری مردم در روستاها و جلوگیری از مهاجرت آن‌ها تاثیر بسزایی دارد.
وی اظهار کرد: اقدامات توسعه ای که با همکاری بخشداری ها و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای آبادانی و توسعه روستاها انجام می شود و همچنین خدمات‌ دهی به کشاورزان از سوی جهاد کشاورزی زمینه مناسبی برای ماندگاری روستاها و شادابی روستاییان فراهم می کند.
حلیم خواستار برقراری و اجرای تفاهم ‌نامه دهیاری در اجرای طرح‌ های هادی در روستاهای این شهرستان برای استفاده از قیر رایگان با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شد و بیان کرد:‌ انتظار می‌رود در این زمینه اقدامات اساسی و لازم انجام شود.
فرماندار بیله سوار در بازدید از طرح های هادی روستای بابک نیز گفت: برای زیر سازی و آسفالت معابر اصلی این روستا سه میلیارد و 500میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته که در یک ماه آینده با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هفت هزار متر از معابر این روستا زیرسازی و آسفالت ریزی می شود و در یک ماه آینده به اتمام خواهد رسید.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری بیله سوار ، حلیم همچنین در بازدید از جدول گذاری حریم جاده ای روستای روح کندی افزود: این طرح با اختصاص یک میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی در حال انجام است و با تکمیل این پروژه پنج هزار متر از حریم روستایی جدول گذاری می شود که هدف از این پروژه هدایت آبهای سطحی حریم جاده اصلی است.
بیله سوار مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار