استاندار اردبیل گفت: تا پایان سال اولین اتوبوس بنز از کارخانه اتوبوس‌سازی مشگین‌شهر روانه بازار می‌شود.
کد خبر: ۲۴۹۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷ 22 June 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، مجید خدابخش شامگاه سه‌شنبه در جمع مردم شهر فخرآباد از توابع بخش لاهرود اظهار کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر به لطف دولت تدبیر و امید شاهد سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی در تمامی حوزه‌ها در شهرستان مشگین‌شهر بودیم.

وی تصریح کرد: در این پروژ‌ه‌های اقتصادی امسال فقط 300 میلیارد پول هزینه شده است.

استاندار اردبیل گفت: یکی از پروژه‌های مهم این شهرستان بحث ژئوترمال است که چاه‌های این پروژه با عمق 300 متر و با 270 درجه بخار و آب که یکی از نعمات خدادادی است که به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

خدابخش افزود: ما با این فناوری و نعمت خداوندی به راحتی می‌توانیم در دامنه سبلان برق تولید کرده و به نیروگاه‌ها تزریق کنیم اما این در حالی است که اخیرا می‌خواستیم از سد سبلان آب به نیروگاه سبلان در سمیان ببریم و با بخار کردن آن برق تولید کنیم که تنها برای این کار میلیون‌ها دلار پول لازم است اما خداوند بزرگ این نعمت را در سبلان و مشگین‌شهر برای ما آفریده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در حوزه گردشگری هم کارهای بسیاری در این شهرستان انجام گرفته که یکی از مهمترین این پروژه‌ها پل معلق بوده که به تبع آن سرمایه‌گذاران زیادی جهت سرمایه‌گذاری به این شهر آمده‌اند و به یمن این طرح‌ها استان اردبیل و شهرستان مشگین‌شهر میهمانان زیادی را به خود دیده است.

خدابخش اضافه کرد: قرارگاه خاتم‌النبیاء نیز با روحیه بسیجی خود با توان بالا شب و روز در حال اتمام جاده مشگین‌شهر - اردبیل هستند که به زودی زیر بار ترافیک برود.

وی با بیان اینکه با قرارگاه خاتم صحبت‌هایی مبنی بر ادامه این جاده تا اهر داشته‌ایم، ادامه داد: اگر این اتفاق بیفتد مسیر توسعه استان نیز هموار می‌شود.

استاندار اردبیل گفت: تولید کامیون با سوله‌های نیمه‌تمام در ارباب کندی مشگین‌شهر به زودی اجرایی می‌شود.

خدابخش افزود: سرمایه‌گذار این طرح که اصالتاً خود نیز ترک است، در آلمان و چند جای دیگر در حوزه خودرویی فعالیت می‌کند.

وی تصریح کرد: در این کارخانه‌ها کامیون‌های مارک بنز تا آخر سال تولید شده و به بازار عرضه می‌شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار