مدیرکل حوزه هنری استان اردبیل گفت: در حال حاضر تولیدات هنری این استان برغم برخورداری از کیفیت و ارزش‌های بالای هنری با کمبود فضای نمایش مواجه است.
کد خبر: ۲۵۰۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳ 22 June 2016

امیر رجبی در گفتگو با خبرنگار مهر تأکید کرد: کمبود گالری‌های نمایش موجب شده است هنرمندان مکان مناسبی برای عرضه تولیدات خود نداشته باشند.

وی افزود: نتیجه آن دوری مردم از هنر است و با وجود تلاش حوزه هنری برای پررنگ کردن نمایشگاه و گالری‌های هنری هنوز دستاورد مطلوبی در آشتی دادن مردم با هنر حاصل نشده است.

مدیرکل حوزه هنری استان با اشاره به تلاش این مجموعه برای استفاده از ظرفیت فضاهای فرهنگی استان در برپایی نمایشگاه‌ها، اضافه کرد: بیشتر تلاش ما بی‌نتیجه مانده و متأسفانه نمایشگاه‌های هنری به تعداد مطلوب برگزار نمی‌شود.

رجبی با اشاره به انجام مذاکراتی با میراث فرهنگی استان به منظور اختصاص مکان مناسب ارائه تولیدات هنری اضافه کرد: میراث فرهنگی موافقت کرده است که یکی از واحدهای تجاری محوطه بازار بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی را به این منظور اختصاص دهد.

وی تأکید کرد: در نظر داریم در طول ماه رمضان این طرح نهایی شود تا با ورود مسافران تابستانی بتوانیم فرصتی برای نمایش و معرفی تولیدات هنرمندان استان فراهم سازیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار