معاون اجرایی سپاه استان اردبیل گفت: مراسم یادبود شهدای مدافع حرم در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۰۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷ 22 June 2016

سید شفیع حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: یادبود شهید مدافع حرم مرتضی مسیب‌زاده امشب از ساعت 22 و در مسجد ابوالفضل (ع) شهرک سبلان اردبیل برگزار می‌شود تا اهالی قدرشناس استان یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی بدارند.

وی گفت: شهید مسیب‌زاده اهل شهرستان مرزی گرمی است که سال‌ها است در کرج سکونت داشته و مراسم تشییع و تدفین این شهید والامقام نیز در کرج برگزار شد اما با مراجعه مکرر جوانان و تعدادی از ساکنان گرمی و اردبیل با همکاری بنیاد شهید و سپاه استان مصمم شدیم تا مراسم یادبود این شهید والامقام را امشب برگزار کنیم.

معاون اجرایی سپاه استان اردبیل عنوان کرد: پنجم تیرماه همزمان با چهلمین روز شهادت شهید مدافع حرم هاشم دهقانی‌نیا مراسمی در حسینیه ثارالله سپاه اردبیل برگزار خواهد شد تا یاد و خاطره این شهید مدافع حرم نیز گرامی داشته شود.

حسینی به شکوه و عظمت تشییع و تدفین شهید مدافع حرم هاشم دهقانی‌نیا در اردبیل اشاره کرد و گفت: مردان و زنان خداجو و شهیدپرور استان اردبیل در مراسم چهلمین روز شهادت این شهید مدافع حرم نیز سنگ تمام خواهند گذاشت تا برای برادران در محل حسینیه و خواهران در زینبیه ثارالله سپاه اردبیل مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت این مجاهد عرصه‌های مبارزه با استکبار جهانی برگزار شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار