رئیس شورای شهر اردبیل با تذکر جدی به مشاور شهردار گفت: برخلاف ادعای شما این کشور نه تنها بلاصاحب نیست بلکه صاحبی دارد که در سایه این هدایت‌ها و رهنمودها این کشور امروز در اوج امنیت و آرامش است.
کد خبر: ۲۵۰۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱ 23 June 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، زکی‌الله خوشبخت عصر امروز در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: یکی از مشاوران شهردار اردبیل اخیراً مطالبی را در فضاهای مجازی منتشر کرده که به نظر نمی‌رسد در شأن خود او و شهرداری باشد چرا که این فرد ادعا کرده کشور ما بلاصاحب است.

وی تصریح کرد: بنده اعلام می‌کنم اگر این کشور صاحب نداشت امروز طعمه استکبار جهانی و ایادی کفر قرار می‌گرفت به طوریکه این کشور صاحب عزتمندی دارد که در سایه رهنمودهای او فرزندان رشید این مرز و بوم در مرزهای سوریه و عراق در حال جنگ با داعش و تکفیری‌ها هستند تا در این کشور امنیت برقرار باشد.

خوشبخت گفت: در احترام به خون شهدا و خانواده آنها چنین صحبت کردن از سوی مشاور شهردار پسندیده نیست و بنده از طرف اعضای شورای شهر به او تذکر می‌دهم که دیگر چنین یاوه‌گویی نکند.

فضاسازی علیه شهردار و اعضای شورای شهر در فضای مجازی بی‌تقوایی است

رئیس شورای شهر اردبیل با تبریک ایام ولادت امام حسن مجتبی(ع)، به نزدیکی روزهای قدر اشاره کرد و افزود: خداوند متعال در شب‌های قدر گناهان همه بندگانش را می‌بخشد و ما باید از فیوضات این شهرهای پر از رحمت و مغفرت استفاده کنیم.

وی هفته قوه قضائیه و فرا رسیدن سالروز شهادت سید شهدای انقلاب شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی را به همراه یاران باوفایش تسلیت گفت و ادامه داد: امروز در سنگر قضا و قضاوت تمام تلاش قضات و کارکنان دادگستری بر این است تا زمینه آرامش، امنیت و عدالت برقرار و تعداد پرونده‌های ورودی به حداقل برسد.

خوشبخت در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ‌ما در جامعه به جای دعوا و درگیری به صلح، صفا و آرامش نیاز داریم و ضرورت دارد در این فضای آرامش و امنیت همه به وظایف خود عمل کنند.

وی به موضوع مطرح شده در برخی از فضاهای مجازی در ارتباط با جذب نیرو در شهرداری اشاره کرد و گفت: گویی عده‌ای نمی‌خواهند این موضوع را بعد از ماه‌ها بحث و بررسی رها کنند که باید به صراحت بگوییم شهرداری دو گونه جذب نیرو دارد که قسمتی نیروهای رسمی، قراردادی و ثابت هستند و عده‌ای از نیروها نیز به صورت فصلی و حجمی جذب شهرداری‌ها می‌شوند.

خوشبخت افزود: همه ساله 500 تا 700 نیروی فصلی جذب شهرداری می‌شوند که اولویت با نیروهای با سابقه و با تجربه است که معمولاً از 15 اسفندماه جذب این نیروها شروع می‌شود.

رئیس پارلمان محلی اردبیل تصریح کرد: شورای شهر به عنوان مکانی که محل رجوع مردم و پناهگاه آنهاست، این افراد را برای کار فصلی به شهرداری معرفی می‌کنند تا با اولویت جذب آنها انجام شود.

وی با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری مسؤول اشتغال و کاریابی نیست بلکه صحنه کار و عمران را در شهر فراهم کرده‌ایم، بیان کرد: ما در حد مقدورات به این افراد کمک می‌کنیم تا به صورت فصلی در شهرداری مشغول بوده و درآمدی کسب کنند و هر زمان که نیاز نباشد شهرداری آنها را به حال خود رها می‌کند.

خوشبخت به شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر جذب نیرو از طرف بستگان و فامیل‌های اعضای شورای شهر اضافه کرد: چنین چیزی صحت ندارد و اگر فردی نیز جذب شده در چارچوب مقررات و قوانین بوده است.

وی ادامه داد: ما حتی با مؤسسات کاریابی در ارتباط هستیم تا نسبت به معرفی افراد بیکار مراجعه‌کننده به پارلمان محلی به آنها اقدام کنیم که در این زمینه قطعاً اولویت با نیروهای ماهر، توانمند و تحصیل‌کرده است.

خوشبخت گفت: در حالی که درآمد شهرداری در اوج پایین آمدن و شرایط رکود است ولی ما با احساس مسئولیت افراد مراجعه‌کننده به شورای شهر را برای کار در شهرداری معرفی می‌کنیم که به تناسب توانمندی آنها این نیروها به کارگیری می‌شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار