با حضور گسترده آحاد مردم شهیدپرور اردبیل، مسؤولان و خانواده‌های شهدا آیین بزرگداشت شهید مدافع حرم مرتضی مسیب‌زاده در اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۰۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸ 23 June 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در مراسمی که شامگاه چهارشنبه در مسجد ابوالفضل شهرک سبلان اردبیل برگزار شد شرکت‌کنندگان با نثار فاتحه و صلوات یاد و خاطره شهید مدافع حرم مسیب‌زاده را گرامی داشته و بر تداوم راه عزتمندانه این شهدا تاکید کردند.

پیشکسوت دوران دفاع مقدس در زمینه جایگاه رفیع شهید و شهادت گفت: شهدا در حقیقت ستارگان نورانی و درخشانی هستند که راه عزت و سعادت و رستگاری را به ما نشان می‌دهند.

زکی‌الله خوشبخت با بیان اینکه این شهدا راه مولایشان امام علی (ع) و پرچمدار سرخ حسینی حضرت سیدالشهدا (ر)ا با اقتدار و توان طی می‌کنند، بیان کرد: ما اگر امروز در کشورمان امنیت، آرامش و ثبات بی‌نظیر در داخل مجموعه پرتلاطم منطقه‌ای را شاهد هستیم همه را باید ثمره خون شهدا بدانیم.

رئیس شورای شهر اردبیل ادامه داد: داعشی‌ها و تکفیری‌ها قعر گوش ما هستند اما جرأت نگاه چپ به این کشور را ندارند چرا که سربازان و مدافعان بی‌ادعا و مجاهدان رشید این مرز و بوم اجازه نمی‌دهند تا آنها فکر حمله و قصد تعرض به کیان اسلامی را داشته باشند.

خوشبخت تصریح کرد: رزمندگان ما صدها کیلومتر آن طرف مرزها با این گروه‌های ضدانسانی و وحشی قرن معاصر می‌جنگند و اجازه نمی‌دهند تا دشمنان قسم خورده این انقلاب بخواهند حریم جمهوری اسلامی را مورد تاخت و تاز خودشان قرار دهند.

وی بیان کرد: آمریکا و همدستان منطقه‌ای او به خوبی می‌دانند که ایران، عراق، افغانستان و سوریه نیست که بخواهد هر روز مورد هجمه دشمنان قرار گیرد بلکه این کشور صاحبی دارد که بر پایه ارکان ولایت فقیه ملت ایران را در مسیر حقانیت حرکت می‌دهد.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، شهید مدافع حرم مرتضی مسیب‌زاده چند هفته پیش در دفاع از حریم اهل بیت به ویژه حرم حضرت زینب (س) به درجه شفیع شهادت رسید تا به ندای مولای خود امام حسین (ع) در مبارزه با کفر و برپایی پرچم حق و عدالت پاسخ داده و به درجه رفیع شهادت نائل آید که پیکر این شهید والامقام به خاطر سکونت خانواده‌اش در کرج تشییع و خاکسپاری شده و به همت سپاه حضرت عباس (ع) و بنیاد شهید یاد و خاطره این شهید والامقام مکتب اسلام در اردبیل گرامی داشته شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار