رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل گفت: با توجه به اینکه عده‌ای در فضای مجازی بسیاری از نسبت‌های ناروا را به اعضای شورای شهر داده‌اند، ما شکوائیه‌ای را طراحی کردیم که روزهای آینده به مراجع قضایی تحویل می‌دهیم.
کد خبر: ۲۵۰۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹ 23 June 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، حسین افسانه عصر امروز در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با بیان اینکه رئیس شورا براساس قانون و مقررات 10 دقیقه فرصت بیان اظهارات و صحبت‌ها را قبل از جلسه رسیدگی به نامه‌ها دارد، اظهار کرد: اگر رئیس شورای شهر نیاز به اظهارات بیشتری دارد باید به عنوان نطق بیش از دستور صحبت‌های خود را مطرح کند.

وی در واکنش به مسائل مطرح شده در شبکه‌های مجازی و افتراها، توهین‌ها و تهمت‌هایی که به اعضای شورای شهر وارد شده است، تصریح کرد: انتظار داشتیم رئیس شورای شهر در این زمینه قاطع اظهار نظر کرده و حتی بیانیه از طرف رئیس و اعضای شورای شهر اردبیل صادر می‌شد که تاکنون در این زمینه قصور شده است.

افسانه گفت: ما از طریق مراجع قضایی موضوع را پیگیر هستیم و اخیراً در صحبتی که با دادستان داشتیم شکوائیه‌ای فراهم آوریم تا علیه افرادی که در فضای مجازی اقدام به انتشار مطالب غیرواقعی و توهین‌آمیز می‌کنند، برخورد جدی انجام شود.

تخفیف 10 درصدی برای تبلیغات تولیدکنندگان داخلی

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل در مورد تبلیغات محصولات تولید شده در استان از طریق بنر در جایگاه‌های اتوبوس و سایه‌بان‌ها افزود:‌ ما 10 درصد تخفیف برای تولیدکنندگان استان در نظر گرفتیم که امیدواریم این امر زمینه تبلیغ بیشتر محصولات تولیدکنندگان استانی در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را فراهم آورد.

وی بیان کرد: ما از ممنوعیت تبلیغات کالاهای خارجی همچون شهر مشهد در اردبیل نیز استقبال می‌کنیم که امیدواریم شهرداری اردبیل نیز در این زمینه اقدام قانونی را انجام دهد.

افسانه اضافه کرد: تولیدکنندگان استان با 10 درصد تخفیف می‌توانند در اتوبوس‌ها، سایه‌بان ایستگاه‌های اتوبوس و فضاهای اطراف ایستگاه‌ها نسبت به امر تبلیغات اقدام کرده و از این فرصت پیش آمده استفاده کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار