شهردار اردبیل گفت: با تجهیز ایستگاه‌های دوچرخه‌سواری به دوچرخه‌های نو و مناسب، به زودی شاهد راه‌اندازی این ایستگاه می‌شویم.
کد خبر: ۲۵۰۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷ 23 June 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، حمید لطف‌اللهیان عصر امروز در جریان بازدید از ایستگاه دوچرخه‌سواری در شورابیل اردبیل اظهار کرد: ما در تحقق وعده‌های سلامت محور شهرداری اردبیل این ایستگاه را در شورابیل راه‌اندازی کردیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت توسعه شبکه‌های ارتباطی پیاده و دوچرخه در ساماندهی فضاهای شهری و انطباق بیشتر آنها با نیازهای شهروندان، تجهیز فضاهای پیاده و تسهیل حضور عابران در فضاهای شهری از جمله برنامه‌های اصلی توسعه فضاهای شهری است.

شهردار اردبیل گفت: این مهم در برنامه‌های توسعه فضاهای باز شهر اردبیل در منطقه گردشگری شورابیل به جهت در اختیار داشتن بزرگترین فضای باز شهری در قلب شهر اردبیل از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

لطف‌اللهیان افزود: شهرداری اردبیل با رویکرد «شهر انسان محور» اقدامات زیربنایی خود را در شهر و به ویژه در منطقه نمونه گردشگری شورابیل از سال 94 آغاز کرد و با گذشت چندین ماه، نتیجه این اقدامات چهره شورابیل را تغییر داده و مسیر توسعه این منطقه را ملموس‌تر می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: پروژه ایستگاه‌های دوچرخه‌سواری شورابیل در کنار مسیر پیاده‌روی دور دریاچه شورابیل از جمله بارزترین نمودهای توسعه سلامت محور این منطقه گردشگری محسوب می‌شود.

لطف‌اللهیان اضافه کرد: این پروژه با هدف القای فرهنگ دوچرخه‌سواری به واسطه تأثیرگذاری خوشایند بصری و فرهنگی، ایجاد سلامت روحی و فیزیکی و امکان تقلیل مصرف سوخت و آلاینده‌ها و دستیابی به شهری پاک پایه‌گذاری شده و شهرداری به عنوان مجری این پروژه و متولی مدیریت شهری در صدد محقق کردن این اهداف است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار