رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت: محدودیت‌های ترافیکی در شب‌های قدر به‌ویژه در هسته مرکزی شهر اردبیل اعمال می‌شود.
کد خبر: ۲۵۰۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۳ 24 June 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، رحیم آقامحمدی در جلسه هماهنگی اجرای برنامه‌های لیالی قدر در اردبیل اظهار کرد: در شب‌های مبارک قدر پلیس در کنار سایر نیروها در خدمت مردم است تا امنیت،‌ آرامش و ترافیک روان برای حضور هموطنانمان در مجالس و محافل این ایام پرفضیلت را فراهم کند.

وی تصریح کرد: هموطنان می‌توانند از طریق حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس در مسیرهای محل سکونت تا مصلا تردد کرده و از آوردن خودروی شخصی پرهیز کنند.

رئیس پلیس راهور استان گفت: اعمال محدودیت‌های ترافیکی در شب‌های قدر بعد از افطار در مسیرهای منتهی به مصلای بزرگ امام خمینی(ره) اردبیل اعمال می‌شود.

آقامحمدی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: اولین مسیر مربوط به میدان امام حسین(ع) تا مصلا و در کنار آن پیرعبدالملک به طرف مصلا، چهارراه امام به طرف مصلا و ملت به سمت مصلا با محدودیت‌های ترددی در این شب‌های پرفضیلت روبه‌رو می‌شود.

وی از هموطنان خواست تا از تردد در این مسیر با خودروهای خود و همچنین توقف خودرو پرهیز کنند و اجازه دهند تا در این مسیرها به شکل روان تردد‌ها انجام شود.

دفتر امام جمعه اردبیل نیز با اعلام اینکه مراسم معنوی شب‌های قدر بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در محل مصلای اردبیل برگزار می‌شود، از شهروندان خواست با همراه داشتن مهر، قرآن کریم، جانماز و همچنین امکاناتی برای نشستن در فضای آزاد، در این مراسم معنوی و پر از خیر و برکت حضور پیدا کرده و از فیوضات این شب‌ها بهره‌مند شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار