دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل طی بیانیه‌ای، رسانه‌های استان را به رعایت تقوا در خبررسانی و پرهیز از اضاعه حقوق خادمان کشور فرا خواند.
کد خبر: ۲۵۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۸ 24 June 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در بیانیه‌ای که دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دقایقی پیش منتشر کرد، آمده است: اطلاعاً و تنویراً به استحضار اهالی مکرم استان می‌رساند، اخیراً بعضی از ارباب رسانه مطلبی از نماینده ولی فقیه در استان در مورد مسکن مهر منتشر ساخته که استنباط شخصی خبرنگار و مصداق تفسیر «ما لایرضی صاحبه» بوده و افترای آشکار و عاری از حقیقت است.

در این بیانیه آمده است: اخیراً نماینده ولی فقیه در استان در یکی از سخنرانی‌های ماه رمضان، نبود قرارداد دقیق حقوقی کشوری برای تحویل مسکن مهر و احاله آن به سلیقه هیأت‌های مدیره را موجب مشکلاتی برای خانواده‌ها و زمینه‌ساز سوءاستفاده برای بعضی از هیأت‌های مدیره دانستند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: متأسفانه برداشت شخصی و ظنی از این سخن و زیر سؤال بردن تمام هیأت مدیره‌های مسکن مهر در کشور توسط این رسانه از جهات عدیده، ظلم بین، اضاعه حق و باورسوزی و زیر سؤال بردن خدمات افراد خدوم و شایسته و مخصوصاً زیر سؤال بردن اصل برنامه شایسته، حیاتی و ماندگار مسکن مهر است.

در بیانیه دفتر امام جمعه اردبیل آمده است: در این زمینه اهل رسانه را به رعایت دقت و تقوا در خبررسانی و اجتناب از اضاعه حقوق افراد خدوم در عرصه‌های مدیریتی کشور و این رسانه را به جبران مافات توصیه می‌کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار