بدری، نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی:
در لایحه مناطق آزاد، علاوه بر استان اردبیل، استان‌های بوشهر، گلستان، کردستان، سیستان و بلوچستان و ایلام نیز قرار دارند و در هفته جاری به صورت رو در رو با هر 28 نماینده این پنج استان در خصوص لایحه صحبت کرده و هماهنگی‌های لازم را انجام دادم ...
کد خبر: ۲۵۰۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶ 24 June 2016

صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل،نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: به صورت جدی پیگیر لایحه منطقه آزاد تجاری اردبیل هستیم و رایزنی های مختلف در این رابطه ادامه دارد.

به صورت جدی پیگیر لایحه منطقه آزاد تجاری اردبیل هستیمبه گزارش تابناک اردبیل، بدری با بیان اینکه اصلی‌ترین شعارهای انتخاباتی بنده بازگرداندن لایحه منطقه آزاد تجاری به مجلس شورای اسلامی، تعیین تکلیف پروژه‌های راکد استان و در راس آنها پروژه راه آهن اردبیل- میانه و پروژه پتروشیمی اردبیل و همچنین توسعه بزرگراهی جاده‌های استان بود اضافه کرد: درست بعد از انتخابات مرحله اول مجلس دهم و قبل از شروع مجلس، دیدارهای متعددی با دکتر لاریجانی انجام داده و با تاکید بر اینکه حمایت از ایشان در تکیه زدن بر کرسی ریاست مجلس را در جهت مصالح کشور در وضعیت فعلی می‌دانم، خواستار عنایت ایشان به لایحه منطقه آزاد تجاری اردبیل نیز شدم و دکتر لاریجانی نیز در این خصوص قول مساعد دادند.

عضو هیات رئیسه کمیسون عمران مجلس تصریح کرد: قبل از شروع مجلس مقدمات تماس تلفنی نماینده محترم ولی فقیه در استان با منتخبان شهرهای مختلف کشور را فراهم کردم و آقای عاملی نیز دراسرع وقت در خصوص لایحه منطقه آزاد تجاری با این نمایندگان تماس‌هایی را برقرار کردند.

بدری افزود: بعد از قطعی شدن ریاست آقای لاریجانی، با حضور در دفتر ایشان و آرزوی توفیق مجددا لایحه منطقه آزاد تجاری استان اردبیل را یادآور شدم و همانجا آقای لاریجانی با آقای کاتب، عضو هیات رئیسه مجلس، در این خصوص صحبت کرده و خواستار بازگرداندن لایحه منطقه آزاد با هماهنگی هیات دولت به مجلس شدند و از آنجایی که آقای انصاری، معاون پارلمانی رئیس جمهور، نیز در آنجا حضور داشتند، به اطلاع ایشان نیز رسید.

سخنگوی کمیسون عمران مجلس در ادامه با اشاره به هماهنگی‌هایی که با آقای استاندار و جناب عاملی در این خصوص انجام داده است افزود: جلسه‌ای ویژه با آقای انصاری، معاون پارلمانی ریاست جمهوری ترتیب دادیم و مجمع نمایندگان استان و جناب استاندار، به اتفاق، خواستار بازگشت لایحه منطقه آزاد تجاری به صورت دوفوریتی به مجلس شدیم و آقای انصاری نیز با اشاره به توصیه و تاکید دکتر لاریجانی درخصوص بازگشت دوفوریتی لایحه منطقه آزاد تجاری به ایشان، در این خصوص قول مساعد دادند و امیدواریم در روزهای آتی شاهد بازگشت این لایحه به صورت دوفوریتی به مجلس باشیم.

بدری افزود: در لایحه مناطق آزاد، علاوه بر استان اردبیل، استان‌های بوشهر، گلستان، کردستان، سیستان و بلوچستان و ایلام نیز قرار دارند و در هفته جاری به صورت رو در رو با هر 28 نماینده این پنج استان در خصوص لایحه صحبت کرده و هماهنگی‌های لازم را انجام دادم و قرار بر این شد تا به محض ورود لایحه به مجلس، کل نمایندگان شش استان مرتبط با لایحه منطقه آزاد، گرد هم آمده و با توجه به اهمیت بالای روز رای‌گیری، با برنامه ریزی دقیق و منسجم، نظر مثبت سایر نمایندگان مجلس را نسبت به لایحه جلب کنیم.

بانک ملی قول مشارکت در پروژه پتروشیمی داده است

به گزارش تابناک اردبیل، نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در خصوص تعیین تکلیف پروژه پتروشیمی اردبیل عنوان کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های جناب آقای استاندار بخشی از مشکلات پتروشیمی اردبیل مرتفع گردیده است اما برخی مسائل باقی است. پتروشیمی اردبیل زیرنظر شرکت پتروشیمی شازند اراک بوده و سهامدار آن بانک ملی ایران است. با هماهنگی آقای استاندار به همراه مجمع نمایندگان استان با آقای محمدرضا حسین‌زاده، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل جدید بانک ملی ایران، دیدار کردیم که ایشان قول مساعد در خصوص مشارکت بانک ملی در خصوص این پروژه دادند.

به صورت جدی پیگیر لایحه منطقه آزاد تجاری اردبیل هستیم

بدری در ادامه با اشاره به نطق خود در خصوص راه‌آهن اردبیل- میانه و توسعه بزرگراهی استان خطاب به وزیر راه و شهرسازی در صحن علنی مجلس در هفته گذشته گفت: علاوه بر وزیر محترم راه و شهرسازی، قرار است به همراه مجمع نمایندگان استان با معاونت برنامه و بودجه ریاست جمهوری نیز دیدار کرده و رایزنی‌هایی در خصوص جذب فاینانس واقعی و یا حمایت های دولتی به پروژه راه‌آهن اردبیل انجام دهیم.

سخنگوی کمیسون عمران مجلس افزود: تنها وزارتخانه‌ای که تمام برنامههایش مرتبط با کمیسون عمران مجلس است، وزارت راه و شهرسازی است و امیدوارم به عنوان عضو هیات رییسه کمیسون عمران در بحث اولویت‌بندی پروژه‌های راکد استان نظیر راه‌آهن مثمر ثمر واقع شوم.

بدری در پایان با تشکر از نمایندگان استان به جهت ایجاد و حفظ انسجام، وحدت و تعامل، از پیگیری‌ها و عنایت امام جمعه محبوب اردبیل نسبت به مسائل مهم استان قدردانی کرد و افزود: خوشبختانه مسائل کلان استان در فضای تعاملی سازنده موجود در مجمع نمایندگان استان و با همدلی مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته و به منظور اثرگذاری بیشتر و بهتر، دیدار با مسئولین کشوری و وزرا در قالب مجمع انجام می گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
زنده باد مرد خستگی ناپذیر دیار آذربایجان امیدوارم باهمین قدرت وتعامل بیشتر برای آبادانی اردبیل تلاش کنید.
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
انشالله که شعار نباشد شاهد تصویب منطقه آزاد تجاری اردبیل و تسریع و شروع اجرای پروژه های راه اهن وپتروشیمی باشیم ضمنا درخواست واجرای پروژه پتروشیمی و راه آهن اردبیل در سال 65 توسط اعضای شورای برنامه ریزی شهرستان اردبیل در قالب برنامه 25ساله داده شده بود ؟؟؟انشاالله مانند پتروشیمی مهاباد پتروشیمی اردبیل روزی وروزگاری افتتاح شود
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
باسلام واقعا اگه امسال این پروژه ها محقق شونداین سه نماینده استان اردبیل شاهکاربزرگی کردن خیلی ازجوانان بیکارمشغول میشن انشالله که شاهدچنین کاری باشیم اگه اتفاق بیفتد4 سال دیگه دوباره این سه نماینده اردبیل خواهندبود دست مریضات بدری_کریمی وفیضی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار