همزمان با هفته قوه قضاییه و در آستانه هفتم تیر آیین بزرگداشت شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یارانش در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۰۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸ 25 June 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم هفتم تیرماه در اردبیل اظهار کرد: مراسم بزرگداشت سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی و یاران صدیقش و همچنین بزرگداشت هفته قوه قضاییه روز دوشنبه در اردبیل برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: مراسم بزرگداشت 7 تیر در اردبیل برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام ولی نظرپور افزود: این مراسم بعد از نماز ظهر و عصر در مصلای اردبیل و با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل برگزار می‌شود که این مراسم امسال با سالروز شهادت مولای متقیان امام علی (ع) تقارن پیدا کرده است.

وی گفت: در این مراسم که با حضور آحاد مردم، مسؤولان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران و جامعه قضایی استان در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود یاد و خاطره شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی و همراهان صدیقش در اردبیل گرامی داشته شده و شرکت‌کنندگان به مقام رفیع این شهدا ادای احترام خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به حادثه تلخ 7 تیر و یوم شهادت آیت‌الله بهشتی با همه خدمات و پشتیبانی‌هایی که از نظام اسلامی انجام داده بود، افزود: در تاریخ پرفراز و نشیب این کشور حوادثی همچون 7 تیر و هشتم شهریور که امام راحل یاران ارزشمند خود را از دست داد و ملت ایران در داغ شهدای فرزانه خود داغدار شدند این حوادث و تلخی‌های آن گواه روشنی بر ستیزه‌جویی استکبار جهانی است که نمی‌خواهد از اندیشه مقابله با نظام اسلامی کوتاه بیاید.

نظرپور با بیان اینکه رخدادهای مختلف در 37 سال گذشته امتحان و آزمونی برای انقلاب در گذر از این همه بی‌مهری‌ها، خلاها و نامهربانی‌ها بوده است، عنوان کرد: امروز در سایه خون شهدا است که این کشور در اوج بحران‌های منطقه‌ای و ناامنی‌های ایجاد شده در اطراف کشورمان در اوج آرامش و آسایش است و هیچ تهدید استکبار جهانی نمی‌تواند برای این ملت زمینه توقف در حرکت روبه جلو را فراهم آورد.

وی بیان کرد: ما وظیفه داریم تا با حضور در چنین مجالس و محافلی یاد و خاطره شهیدان والامقام را گرامی داشته و همواره در مسیر آرمانی امام و شهدا گام برداریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار