شهردار اردبیل:
شهرداری اردبیل با اقدامات گسترده عمرانی چهره شهر را دگرگون کرده که این امر حاصل زحمات و تدابیر لطف‌اللهیان است و دستگاه قضایی نیز پشتیبان این نهاد مردمی بوده و خواهد بود.
کد خبر: ۲۵۱۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷ 25 June 2016

شهردار اردبیل گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه شهرهای اردبیل و محدوده تعیین شده کاهش یافته و پرونده‌ها نیز به سرعت رسیدگی شده است.

ساخت و سازهای غیرمجاز در اردبیل كاهش یافته است

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در نشست با معاون دادگستری استان اردبیل و مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری که به مناسبت هفته قوه قضائیه صورت گرفت اظهار کرد: بیش از سه سال است که با تشکیل اکیپ‌های کنترلی و نظارتی در حوزه جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز شاهد به حداقل رساندن آسیب‌ها در این حوزه هستیم، به طوری که با این اقدامات و برنامه‌ریزی‌ها روند ساخت و سازهای غیرمجاز کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: در سه سال اخیر با طرح 10 هزار پرونده در کمیسیون ماده 100 برای یک‌هزار و 300 پرونده حکم تخلیه گرفتیم تا زمینه اجرای قوانین واقعی را شاهد باشیم.

شهردار اردبیل گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه شهرهای اردبیل و محدوده تعیین شده کاهش یافته و پرونده‌ها نیز به سرعت رسیدگی شده است.

لطف‌اللهیان با قدردانی از زحمات ریاست دادگاه‌های عمومی و انقلاب گفت: شهرداری نهادی غیردولتی و برخاسته از نهاد مردم است و عملکرد آن همواره ویترین و پیشانی عملکرد نظام محسوب می‌شود.

وی تداوم برنامه‌های عمرانی و زیرساختی در شهر را با وجود کمبود منابع مالی یادآور شد و افزود: مجموعه دستگاه‌های قضایی در همه حال پشتیبان مدیریت شهری بوده و شهرداری نیز به مردم ارائه خدمات می‌کند.

شهردار اردبیل در این دیدار موفقیت‌های مدیریت شهری را در امور مختلف بدون پشتیبانی‌های قضایی غیرعملی دانست و گفت: دستگاه قضایی استان با تعامل نزدیک همواره در این عرصه حامی مدیریت شهری بوده که از این بابت سپاسگزاریم.

لطف‌اللهیان ادامه داد: کارهایی از جنس توسعه و زیربنایی در اولویت اقدامات شهرداری اردبیل است و آغاز عملیات اجرایی پل قدس، بزرگ‌ترین پروژه عمران شهری اردبیل و اجرای شبکه گسترده معابر پیرامون دریاچه شورابیل به همراه اجرای رینگ پیاده‌روی سلامت در این مجموعه از جمله این اقدامات است.

در این نشست رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب استان اردبیل نیز اقدامات پیشگیرانه شهرداری اردبیل و کاهش تخلفات ساخت و سازهای غیرمجاز را حرکتی تحسین‌برانگیز توصیف کرد.

صفر نیازی اظهار کرد: شهرداری اردبیل با اقدامات گسترده عمرانی چهره شهر را دگرگون کرده که این امر حاصل زحمات و تدابیر لطف‌اللهیان است و دستگاه قضایی نیز پشتیبان این نهاد مردمی بوده و خواهد بود.

وی یادآور شد: دادگاه‌های عمومی و انقلاب در راستای احقاق حقوق همه مردم و همچنین نهادها و ارگان‌ها فعالیت داشته و تاکنون نیز به وظایف خود عمل کرده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار