رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل گفت: همزمان با ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) اجتماع عظیم علویون در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۱۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴ 26 June 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، اسفندیار هوشیار عصر امروز در نشست هماهنگی برگزاری اجتماع بزرگ معنوی، مذهبی علویون در اردبیل اظهار کرد: این اجتماع که روز دوشنبه همزمان با سالروز شهادت علی(ع) در میدان مادر اردبیل برگزار می‌شود، به همت ستاد بازسازی عتبات عالیات و ورزشکاران باشگاه رزمی اقتدار علی و هیأت مکتب علی(ع) با حضور مداحان اهل بیت ساعت 22 شب برگزار می‌شود به طوری که شرکت‌کنندگان در شام غریبان مولای متقیان علی(ع) با تجمع در میدان مادر (خاتم‌النبیین) به سمت سقاخانه حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) حرکت می‌کنند تا یاد و نام بزرگ پرچمدار حق و عدالت علی(ع) را گرامی بدارند.

وی تصریح کرد: در این مراسم که دسته عزاداری با حزن و اندوه به راه افتاده و عاشقان مولا علی(ع) در ایام شهادت آن امام همام در حالی که بر سر و سینه می‌زنند، یاد مولایشان را گرامی می‌دارند.

اجتماع عظیم علویون در حالی در اردبیل برگزار می‌شود که قرار است هیأت‌های مذهبی و دستجات عزاداری اردبیل در روز شهادت حضرت علی(ع) به صورت نمادین مراسم عزاداری و تشییع پیکر امام اول شیعیان را انجام داده و برگزار کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار