واکنش رئیس جبهه ایستادگی استان اردبیل به یک اظهار نظر
رئیس شورای سیاستگذاری جبهه ایستادگی استان اردبیل در واکنش به اظهارات یکی از اعضای سابق شورای شهر اردبیل که در فضاهای مجازی نوشته بود " مملکت ما ایران، برخلاف شعارها صاحب ندارد" گفت: مملکت ما صاحب دارد و این یک شعار نیست.
کد خبر: ۲۵۱۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲ 26 June 2016

رئیس شورای سیاستگذاری جبهه ایستادگی استان اردبیل در واکنش به اظهارات یکی از اعضای سابق شورای شهر اردبیل که در فضاهای مجازی نوشته بود " مملکت ما ایران، برخلاف شعارها صاحب ندارد" گفت: مملکت ما صاحب دارد و این یک شعار نیست.

به گزارش تابناک اردبیل، حبیب کوهی گفت: فردی که در قامت نماینده مردم در پارلمان شهری گذشته در دوره سوم شوراها حتی از حرمت نهادن به رای مردم در قامت مردم سالاری دینی عاجز ماند حال به فکر آن افتاده است که برای مملکت ، صاحب پیدا کند !

وی با بیان اینکه فرد یاد شده در نوشته های تبلیغاتی خود برای انتخابات آینده شورا سعی کرده است از زمین و زمان ایراد بگیرد و با دفاع ضمنی از افکار فمنیستی از مدعی العموم حرف می زند که نوعی اظهارات نامتوازن است ادامه داد: در پاسخ به این فرد باید گفت صاحب مملکت که معلوم است جز خدا کسی نیست خدا هم حکومتش را به خلیفه‌الله داده است و در زمان غیبتِ خلیفه‌الله، نائب او مسئول جامعه است. این‌ها همه یعنی آن‌که صاحب مملکت مردم هستند. مردمی که جز با «الله» و «ولی‌الله» بیعت نمی‌کنند.

کوهی با تاکید بر اینکه سخت‌ترین اوضاع امروز به بهترین روزگار قبل از انقلاب شرف دارد و امروز می توانیم با خیال راحت سرمان را بالا بگیریم و بگوییم مملکت صاحب دارد اضافه کرد: حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بارها و بارها این انقلاب و مملکت را متعلق به حضرت ولی عصر (عج) دانسته اند و کشور ایران را کشور امام زمان نامیده اند و اگر یک فعال سیاسی واجتماعی به این بزرگواران معتقد باشد فرق بین صاحب داشتن مملکت و نداشتن را به خوبی تفهیم می شود.

رئیس شورای سیاستگذاری جبهه ایستادگی استان اردبیل افزود: این مملکت صاحب دارد که عظیم جان برکفانش فتنه 88 را با تمام حامیان خارجی و میلیاردها دلار اهدایی دشمنان اسلام و هزاران وطن فروش و دل باخته به زباله دان تاریخ سپردند و صاحب این مملکت همانی است که به مردم توفیق داد همه سختیها و مشقات را تحمل کنند و در زمان دفاع مقدس جانانه از شرف و تمامیت ارضی کشوراسلامی دفاع کنند .

وی با یادآوری اینکه صاحب این مملکت همانی است که دلهای مسلمانان سراسر دنیا را مردم و نظام اسلامی ما مانوس کرد و هم اینک به پا خواسته اند تا مانند مردم ایران اسلامی صاحب استقلال و آزادی و نظامی اسلامی باشند افزود: صاحب این مملکت همانی است که توطئه امریکا در طبس وکودتای آمریکایی نوژه را ابتر گذاشت . صاحب این مملکت همانی است که دلهای مومنین را یکی کرد تا حماسه تاریخی 9دی 88 را رقم بزنند و صاحب مملکت همانی است که امام خمینی و امام خامنه ای را به این کشور داد .

وی در پایان گفت: خدا را شکرمی کنیم که مارا شیعه آفرید و در این زمان و مکان قرار داد و خدارا شکر می کنیم با سیاه نمایی های دشمنان اسلام و انقلاب مایوس و نا امید نمی شویم و همچنان استوار و پابرجا از آرمانهای انقلاب دفاع می کنیم . خدا را شکر می کنیم کاستیها و کمبودها را به پای اسلام و انقلاب نمی گذاریم و اگر کاستی و انحرافی به وجود آید به ریشه یابی و برخورد منطقی با آن می اندیشیم نه اینکه با دشمنان انقلاب واسلام هم نوا شده و اساس جمهوری اسلامی رازیر سوال ببریم .

به گزارش تابناک اردبیل، کوهی در عین حال به برخی بی اخلاقی های موجود در فضای مجازی اذعان کرد و گفت: به دلیل آزادی های بی قید و بندی که در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و غیره ... حاکم است ، احتمال این آسیب همیشه وجود دارد که جو حاکم بر شبکه های اجتماعی تحت تاثیر ارزشهای نادرست قرار بگیرد همواره انسانهایی وجود دارند که قانون را نمی پذیرند و در محیط های آزاد دست به عصیانگری و افسار گسخیتگی می زنند. بدانید کسانی که خود را نشناخته اند و راه و روش درست اخلاقی برای ادامه زندگی خود پیدا نکرده اند ، بدون شک تحت تاثیر جو حاکم قرار میگیرند که بیشترین گرایش آن به سمت خودخواهی و خود بزرگ بینی است و هستند کسانی که در این فضا با ژست‌های شبه روشنفکرانه‌ ، خود را اپوزیسیون نظام نشان می دهند تا احیاناً گرین کارت ورودشان به ینگه‌دنیا باطل نشود!!!


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دیندار
|
-
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
باسلام : جناب آقای کوهی شما گاهی گلایه مند و شاکی می شوید و منتقدین خود را متهم به .... و بی تقوایی سیاسی می کنید. در حالی که خود این اصولا به این موارد بی اعتنا هستید. اگر خداوند ما را شیعه آفریده. پس آن دیگران را هم آن گونه آفریده است آنگاه باید داعش بی گناه باشد چون داعشی آفریده شده است!!؟؟ . برادر فلسفه بافی نکن. دقت کن :خداوند ما را انسان آفریده و ما بنابر قدرت درک و تشخیص خود مکتب شیعه را به عنوان مسلک و مذهب انتخاب کرده ایم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار