فعالیت های گسترده عمرانی و فرهنگی شهرداری مورد توجه امام جمعه اردبیل قرار گرفت؛
امام جمعه اردبیل خاطرنشان کرد: در زمینه سفرهای تابستانی اقدامات عمرانی و فرهنگی خوبی از سوی شهردار اردبیل آغاز شده است که جای تقدیر و تشکر دارد و من از طرف خودم و اهالی شهر اردبیل از شهردار پرتلاش اردبیل تشکر می کنم.
کد خبر: ۲۵۴۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 02 July 2016

امام جمعه اردبیل و نماینده ولی فقیه در استان از اقدامات و تلاش های صورت گرفته از سوی شهردار اردبیل در ایجاد فضای شایسته شهری قدردانی کرد.

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل، آیت الله دکتر سید حسن عاملی در خطبه های نماز جمعه این هفته از شرکت گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد و گفت: حضور حماسی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی نشانه بصیرت، اقتدار، صلابت، و حدت و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی است.

آیت الله عاملی با اشاره به آغاز سفرهای تابستان از هفته آینده افزود: از مسوولان انتظار داریم تا رفاه و آسایش را در مراکز تفریحی و سیاحتی تامین کرده و غرور مقدس مردم منطقه را حفظ کنند.

امام جمعه اردبیل خاطرنشان کرد: در این زمینه اقدامات عمرانی و فرهنگی خوبی از سوی شهردار اردبیل آغاز شده است که جای تقدیر و تشکر دارد و من از طرف خودم و اهالی شهر اردبیل از شهردار پرتلاش اردبیل تشکر می کنم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
با سلام این تقدیر کردنها بسیار مفید است البته بهتراست برای همه فعالان صورت میگرفت متاسفانه بعضی ارتباطات باعث میشود حتی عملکرد خوب مدیران درگذشته وحال (خصوصا مدیران از سایر شهرستانها )هرچه تلاش کنند با هجمه های خاص و ارایه اطلاعات نادرست به مسئولان تراز اول استان زحمات را کمرنگ میکنندو وارونه جلوه میدهندمن هم بنوبه خودم از شهردار زحمت کش تشکر میکنم امیداوام به کارهای نیمه تمام رهاشده شهر بیشتر توجه شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
شهردار بودن سکوی پرتابی است برای نمایندگی در مجلس آینده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار