مدیرعامل آب منطقه‌ای استان اردبیل از تکمیل بدنه سد گیوی در شهرستان کوثر بعد از گذشت ۱۱ سال خبر داد.
کد خبر: ۲۵۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ 02 July 2016

به گزارشخبرنگار مهر،داوود نجفیان ظهر شنبه در جلسه بررسی پروژه‌های آبرسانی شهرستان‌های اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر تنها بخش باقی‌مانده از این پروژه تخلیه مخزن است.

وی با اذعان به ذخیره‌سازی ۶۰۰ میلیون مترمکعب آب در پشت سد، اضافه کرد: می‌توان با تکمیل عملیات ساخت در سال جاری آبگیری را انجام داد.

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه را ۴۵۰ میلیارد ریال عنوان و تأکید کرد: این طرح از طرح‌های اقتصاد مقاومتی است و بعد از ۱۱ سال به بهره‌برداری می‌رسد.

نجفیان به پیشرفت ۸۴ درصدی سد بفراجرد نیز اشاره کرد و افزود: این سد آب شرب مورد نیاز شهر خلخال را تأمین خواهد کرد.

وی در خصوص وضعیت پروژه‌های تأمین آب مشگین شهر متذکر شد: در این شهرستان پکیج آبرسانی تعریف شده و در سه جبهه اجرا می‌شود بطوریکه امید می‌رود بتواند در آینده نزدیک آب مورد نیاز شهر و روستا را تأمین کند.

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان در خصوص آبرسانی شهر عنبران نیز اضافه کرد: خط انتقال و سازه در این پروژه به صورت کامل به اتمام رسیده و سال گذشته به دلیل اینکه تخصیص اعتبار اندک بود، اجرا نشد.

نجفیان ابراز امیدواری کرد اعتبار لازم برای این پروژه از محل ماده ۱۰ و ۱۲ تأمین شده و در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
جناب مدیر پایاب این سد کی تمام خواهد شد یا به درد شبکه آبیاری سد سبلان دچار خواهد شد؟
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
ظاهرا سدگیوی به علت عدم کارشناسی درست روی گسل واقع شده وسازندگان سد شبانه روز مخفیانه بتون به گسل ها تزریق می کنند.وسه سال است خبراز ابگیری می دهید ولی به نظربیشتر کارشناسان هیچ وقت این سد با ظرفیت کامل ابگری نخواهد شد....ماه همیشه پشت ابر نمی ماند....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
چرا شرکت آب پاسخ نمی دهد نکند خدای نکرده موضوع راست باشد در این صورت چه پاسخی دارند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
بیچاره نماینده قبلی خلخال، که وقتی دوره نمایندگی اش شروع شد پیشرفت فیزیکی سد 80 درصد بود و وقتی دوره نمایندگی اش تمام شد 90 درصد!
چهار سال با وعده افتتاح در هفته دولت و دهه فجر سر کارش گذاشتند...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار