رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت: پارکینگ‌های موجود در شهر سرعین با ورود هزاران خودرو در شبانه‌روز جوابگو نیست و باید یک فکر اساسی برای رفع گره‌های ترافیکی در سرعین اندیشیده شود.
کد خبر: ۲۵۵۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰ 03 July 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، رحیم آقامحمدی صبح امروز در آستانه آغاز سفرهای تابستانی و عید فطر در نشست مسؤولان حوزه گردشگری در اردبیل اظهار کرد: پلیس راه و راهور در کنار عوامل نیروی انتظامی در قالب طرح تابستانی آماده اجرای طرح‌های مختلف برای برقراری نظم و امنیت و آرامش درسطح جامعه هستند.

وی با بیان اینکه با تمهیدات اندیشیده شده و نظر فرماندهی انتظامی استان همه تجهیزات، امکانات و تدابیر لازم برای پذیرایی شایسته از مسافران در شهرهای مختلف به ویژه اردبیل، سرعین و مشگین‌شهر اندیشیده شده است، ادامه داد: هیچ مشکلی در ارائه خدمات به هموطنانمان در حوزه انجام کارها و وظایفمان نداریم.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت: پارکینگ‌های موجود در شهر سرعین با ورود هزاران خودرو در شبانه‌روز جوابگو نیست و باید یک فکر اساسی برای رفع گره‌های ترافیکی در سرعین اندیشیده شود.

آقامحمدی تصریح کرد: اگر ضریب و مضروب را در ورود گردشگران به شهر سرعین در نظر بگیریم قطعا شهر سرعین که امکان تردد 5 هزار دستگاه خودرو در آن وجود دارد کشش و ظرفیت تردد 25 هزار دستگاه خودرو را ندارد به طوری که ما در سه سال قبل در یک غافل‌گیری انباشتی از خودروها و گردشگران را در مسیر ورودی به سرعین شاهد و ناظر بودیم.

وی بیان کرد: با کمبود پارکینگ و کمپینگ در سرعین روبه‌رو هستیم و امکانات دایر شده به هیچ‌وجه جوابگو نخواهد بود و کمپینگی که در بیله‌درق راه‌اندازی شده نیز به افزایش ترافیک در این محدوده منجر خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل تصریح کرد: همکاران ما در پلیس راه و راهور تلاششان بر ایجاد رضایتمندی در بین مسافران و به حداقل رساندن مشکلات است و در تامین امنیت نیز نیروهای انتظامی در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها حاضر شده و زمینه تامین امنیت بیشتر را فراهم می‌آورند.

آقامحمدی با قدردانی از حرکت خوب شهرداری اردبیل در حذف سرعت‌گیرها، استانداردسازی، رنگ‌آمیزی و آشکارسازی آنها بیان کرد: امیدواریم این حرکت بخشی از نارضایتی‌های گردشگران و مسافران را در مورد تعدد سرعت‌گیرها فراهم آورد.

وی خطاب به شهردار سرعین اظهار کرد: پیاده‌روسازی و ایجاد فضا برای پیاده‌شهر تدبیر و حرکتی مناسب از سوی شهرداری سرعین است ولی نباید این پروژه یکباره و در تعطیلات عید فطر اجرایی شود بلکه به تدریج و به شکل آزمایشی می‌توانیم در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهیم.

این مسؤول درمورد محدودیت‌های گردشگران خارجی در قالب تورهای ورودی به داخل محدوده شهر اردبیل بیان کرد: این تورها با اخذ مجوز از ناجا و حتی نیروی انتظامی استان می‌توانند به راحتی تردد کنند به شرط آنکه ورود و خروج آنها به شکل پراکنده نبوده بلکه در یک شرایط مناسب انجام شود.

وی تصریح کرد: با صورت حساب دربستی مشکل تردد خودروهای حامل تورهای خارجی برطرف خواهد شد و این خودروها بدون معطلی می‌توانند در مسیرهای مورد نظر تردد کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
داودمحرمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
برچیدن پارکینگ اختصاصی کارکنان شهرداری اززیرپل بعثت که انفال راغصب کرده اند موجب امتنان همه شهروندان خواهد بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار