با تقدیر از خدمات خالصانه پرسنل شهرداری؛
شهردار اردبیل ابراز کرد: فرا رسیدن 14 تیر ماه روز شهرداری و دهیاری را به همه فعالان عرصه مدیریت شهری و روستایی تبریك گفته و امیدوارم كه در پرتو همكاری‌های متقابل در سه ضلع مثلث مردم، شهرداری و دستگاه‌های اجرایی، خدماتی در خور شأن شهروندان در عرصه پیشرفت جامعه شهری و روستایی ارائه شود.
کد خبر: ۲۵۵۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱ 04 July 2016

شهردار اردبیل با تقدیر از خدمات خالصانه، بی منت و شبانه روزی شهرداری ها و تمامی دست اندركاران مدیریت شهری، 14 تیر، روز شهرداری را به كلیه كاركنان زحمتكش شهرداری تبریك گفت.

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری اردبیل، دکتر حمید لطف اللهیان در گفت و گو با خبرنگار ما تقارن 14 تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها با واپسین روزهای ماه مبارک رمضان را به فال نیک گرفت و با تبریک این مناسبت، اظهار کرد: فرا رسیدن 14 تیرماه روز شهرداری ها فرصتی است که ضمن تقدیر و تجلیل از تلاش‌های فعالان در عرصه مدیریت شهری و روستایی، نسبت به ارائه دستاوردها و خدمات ارائه شده به مردم اقدام کنیم.

وی تصریح کرد: نقش شهرداری ها و دهیاری‌ها در توسعه و آبادانی شهرها و روستاها بر همگان روشن بوده و شهرداری‌ها به عنوان یك نهاد مردمی نقش مهم و اثرگذاری را در پیشرفت و توسعه جوامع با تكیه بر ظرفیت‌های خود مردم دنبال می‌كنند.

لطف اللهیان خاطرنشان کرد: هر چه كه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بتوانند در عرصه خدمت رسانی به مردم و عمران و آبادانی شهرها و روستاها به وظایف خود به شكل بهتری عمل كنند قطعا تاثیر این خدمات به صورت مستقیم متوجه مردم خواهد بود و البته تحقق این مهم نیز در گرو همكاری مردم در اولویت نخست و همكاری بین دستگاهی در اولویت بعدی است، چرا كه یك رابطه مستقیم بین مردم و شهرداری وجود دارد و هرچه كه این رابطه از استحكام و قوت بیشتری برخوردار باشد قطعا شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در خدمت رسانی توفیقات بیشتری خواهند داشت.

این مسوول یادآوری کرد: بدیهی است كه نباید از نقش تعامل بین دستگاهی برای ارتقا سطح خدمات به مردم غافل شد و هراندازه بین دستگاه‌ها با مدیریت شهری ارتباط تنگاتنگ و با دید حفظ مصالح عمومی جامعه شكل بگیرد قطعا توسعه و عمران شهرها به شكلی بهتر محقق خواهد شد.

شهردار اردبیل در پایان سخنان خود ابراز کرد: فرا رسیدن 14 تیر ماه روز شهرداری و دهیاری را به همه فعالان عرصه مدیریت شهری و روستایی تبریك گفته و امیدوارم كه در پرتو همكاری‌های متقابل در سه ضلع مثلث مردم، شهرداری و دستگاه‌های اجرایی، خدماتی در خور شأن شهروندان در عرصه پیشرفت جامعه شهری و روستایی ارائه شود.

گفتنی است، شورای عالی انقلاب فرهنگی از سال 91 و با هدف آشنایی آحاد جامعه با عملكرد و خدمات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، ارتقا منزلت خانواده بزرگ شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، هم افزایی و افزایش همدلی و تعامل مردم و خانواده مدیریت شهری و روستایی و اطلاع‌رسانی در راستای آشنایی با رویكردها، ‌سیاست‌ها و برنامه‌های كشور در ارتباط با مدیریت شهری و روستایی، روز چهاردهم تیرماه را به نام "روز شهرداری و دهیاری" نام‌گذاری كرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار