کد خبر: ۲۵۷۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴ 09 July 2016

رویای قرار گرفتن در مسیر توسعه و ترقی و همچنین کابوس عقب ماندگی از استانهای دیگر، همواره دغدغه ی ذهن هر اردبیلی بوده و هست. برای نیل به این مقصود و دستیابی به آن ، چشم انتظار راهکارها و راهبردهایی بوده ایم که با دستان لایق مدیران ارشد استانی و نمایندگان منتخب، گره گشایی می شود!

خداوند را سپاسگزاریم که لایحه ایجاد منطقه آزاد اردبیل ، یکی از این راهکارهای ارایه شده و تا حدودی بعمل نزدیک شده است که تا پله های بهارستان پیش رفته است.

ضمن پاسداشت اظهار نظرات و فرمایشات متین همه ی بزرگواران در شبکه های اجتماعی و ابراز انزجار از اهانت و توهینی که از سوی افراد سودجو و فرصت طلب برای نیل به اهداف نامبارک و دستیابی به مقاصدی شوم ؛ بحث قومیت گرایی را برای از هم گسیختن وحدت و یکپارچگی اهالی استان، شعار خود قرار داده اند که در این میان چه بسا به این بهانه بدنبال دست یافتن به امتیازات متعددی از قبیل حفظ یا کسب مقام و شاید ! محبوبیت ، اخذ عنوان لیدری و جذب رای درانتخاباتهای آتی می باشند !!!

جایی که در اصل تصویب منطقه ی آزاد ایراداتی وارد شده که همفکری و یکسویی نمایندگان شریف استانی را میطلبد ، بحث و تشکیل کمپین بر سر نامگذاری منطقه ی آزاد از الویت و دغدغه ی اصلی دولتمردان نیست!

ضمن قدردانی از بیانات هوشمندانه ی امام جمعه و نماینده محترم ولی فقیه آیت الله سید حسن عاملی درخطبه های نمازجمعه و اشاره ی ظریف و درایتمندانه شان به حساسیت موضوع، از بزرگواران اندیشمند و اندیشمندان نیک منظر در اقصی نقاط استان ولاییمان اردبیل درخواست می نمایم از تلاش و همتی که امروز ، فردای بهین استانمان را خواهد ساخت ، دریغ نورزیم که این امتیاز از حقوق مسلمیست که همجون سایر استانهای میهن عزیزمان ، شایسته و بایسته ی اردبیل است و بس ! انشاءلله با توکل به الطاف واسعه ی الهی و تدبر و تامل نمایندگان فهیم استانی ، بعد از تفویض منطقه ی آزاد ، پرداختن به طرح نامگذاری و یا چگونگی مدیریت و استفاده از این امتیاز درمراحل بعدی بدست توانای کارشناسان خبره بررسی و تصمیم گیری خواهد شد.

از دستگاههای نظاراتی وامنیتی نیز انتظار می رود که به سبب اهمیت موضوع در اینگونه موارد ورود نموده و با اعمال اختیارات عرصه را بر سودجویان و فرصت طلبان تنگ نمایند و با شناسایی این قبیل افراد و سرکردگانشان مجال عملی نمودن رویای تفرقه افکنی با شعار قومیت گرایی را از ایشان بستانند و خط بطلانی بکشند بر تمامی نقشه هایی که مترصدان با عناوین مختلف به قصد تضعیف دولت و تحریف نیت نظام و تفرقه افکنی در میان اقوام برادر در شبکه های اجتماعی به نمایش میگذارند باشد به یاری هم وفاق ملی و منطق عقلی را جایگزین تقلید و تفرق کور نماییم.

به امید آن روز 

 یعقوب نعمت الهی

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
شهروند مهرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
اقای لاریجانی برای کسب رای ریاست مجلس قول دادن برای کسب رای موافق نمایندگان درایجادمناطق ازادکمک کند.ولی دراصل خودش هم مخالف هست خودتان شاهدبودیدکه پارسال موقع رای گیری به ماموریت رفتند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
منطقه ازاد هیچ منافعی برای منطقه نداردو باعث نابودی اقشار متوسط و ضعیف جامعه میشود حالا دعوا چرا نمیدانم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار