استاندار اردبیل گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل شاخصه بهره‌وری از مهمترین مؤلفه‌هاست که تولیدکنندگان ما باید بیش از هر زمان دیگر به آن بها بدهند.
کد خبر: ۲۵۷۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳ 09 July 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، مجید خدابخش عصر امروز در جریان بازدید از مراحل تولید کارخانه نگین زرین چوب و آرتاویل در اردبیل اظهار کرد: در حمایت از تولیدکنندگان در حوزه‌های مختلف و همچنین توجه به ارتقای بهره‌وری حرکت‌های خوبی با حمایت مسؤولان استانی و خود سرمایه‌گذاران آغاز شده که انتظار می‌رود در سال اقتصاد مقاومتی چنین مؤلفه‌هایی بیش از هر زمان دیگر مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در کنار مزایای متعدد که برای واحدهای تولیدی با اشتغالزایی مناسب نگاه صادرات‌محور، تلاش برای بهره‌وری بیشتر و ممانعت از واردات انجام شده، همچنان تلاش جدی بر این است تا تولید در عرصه‌های مختلف مورد تقویت و حمایت جدی قرار گیرد.

استاندار اردبیل با اشاره به روند مناسب تولید کارخانه ملامینه آرتاویل که هم به کاهش ضایعات و هم بهره‌وری توجه جدی داشته است، گفت: این کارخانه یکی از واحدهای نمونه و شاخص در تحقق اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است که در جلسات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی باید از تلاش‌ها و پیگیری‌های این مجموعه و ابعاد فعالیت آن سخن به میان آید.

در این بازدید مدیر کارخانه آرتاویل بیان کرد: ما از سال 81 فعالیت‌هایمان را متناسب با شرایط تولید با رعایت مؤلفه زیست‌محیطی، به حداقل رساندن استفاده از چوب داخلی و تکیه بر واردات چوب از کشورهای همسایه و با جذب نیروهای توانمند و بها دادن به نیروی انسانی آغاز کردیم.

علی هدایتی فعالیت سه شیفته این کارخانه را با تأمین صبحانه، نهار و میان وعده کارکنان و کارگران شاغل در هر شیفت کاری را یادآور شد و اضافه کرد: در قالب بسته‌های حمایتی از این کارگران حمایت‌های لازم را انجام می‌دهیم.

وی تنوع تولید محصولات این کارخانه را در رقابت با رقیب چینی به تعداد 2 هزار و 500 نوع محصول تولیدی یادآور شد و ادامه داد: ما با جلو زدن از همه رقبا محصول نیمه‌نهایی شده را در اختیار استفاده‌کنندگان قرار می‌دهیم و از ضایعات چوب نیز استفاده می‌کنیم.

مدیر کارخانه آرتاویل رویکرد این کارخانه را در بالا بردن بهره‌وری اقتصادی، اشتغالزایی، جلوگیری از واردات و توجه به صادرات یادآور شد و گفت: بخشی از فعالیت این کارخانه در داخل منازل و به صورت تولید محصول در داخل منزل انجام می‌شود و ما امیدواریم در حوزه قالب‌سازی و تولید با کیفیت محصولات ملامینه بتوانیم در رقابت با رقبا پیشی بگیریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
سلام آقای استاندار شماخودتان چقدر به بهره وری بها میدهید ؟ مگر تحقق این امر رعایت شایسته سالاری را لازم ندارد ؟ اگر لازم دارد که حتما دارد پس چرا در انتصاب مدیران استانداری بجای رضای خداومنافع مردم توصیه های خودخواهانه اصحاب فشار را دنبال میکنید؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار