مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری گفت: کشور نیازمند قرارگاه جهاد علمی است و بسیج علمی و پژوهشی به دنبال ارائه طرحی برای تحقق این ضرورت است.
کد خبر: ۲۵۷۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶ 09 July 2016

به گزارشخبرنگار مهر،حسین قدیانی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص مهم‌ترین سیاست‌های بسیج علمی و پژوهشی تصریح کرد: با وجود کثرت آمار دانشجو و دانشگاه هنوز به مدیریت مطلوب نرسیدیم و لازم است جهاد علمی در دانشگاه‌ها پیاده شود.

وی افزود: متأسفانه در کشور نه اشرافیت به داشته‌های خود و نه نداشته‌های خود نداریم و لازم است با علم به پتانسیل‌ها رابطه منطقی ایجاد کرد.

مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری با تأکید به اینکه ظرفیت و پتانسیل‌های علمی متعددی در کشور وجود دارد، متذکر شد: لازم است با تغییر دیدگاه نسبت به بهره‌گیری بهینه از ظرفیت‌ها اقدام کرد.

قدیانی نیاز امروز کشور را اقتصادی دانست که بتواند در مقابل ناهنجاری و تکانه‌های داخلی و خارجی مقاومت داشته باشد و لازمه دست‌یابی به این اقتصاد شناخت چالش‌ها و درمان آن ها است.

وی افزود: بهترین مدل فعالیت اقتصادی توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان است و بسیج علمی و پژوهشی از تمامی ظرفیت‌های دانشجویان و فارغ‌التحصیلان حمایت می‌کند.

مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری به ضرورت سازماندهی مدل‌های تجاری اشاره کرد و گفت: باید با استفاده بهینه از امکانات بتواند اقتصاد منبع محور را به اقتصاد دانش‌محور تبدیل کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
واقعا که
موازی کاری تا چه حد؟
جهاد دانشگاهی داریم دیگه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار