انتصابات جدید در استانداری اردبیل:
استاندار اردبیل در حکم هایی جداگانه بهنام بهشتی را به سمت سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، هوشنگ شهبازی را به سمت سرپرست دفتر امور امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی استانداری، حسین بشیری رز را به سمت معاون فن آوری اطلاعات مرکز برنامه ریزی،نوسازی و توسعه فن آوری اطلاعات استانداری، احمد عظیمی سرابی را به سمت مشاور امنیتی و مرزی خود منصوب کرد.
کد خبر: ۲۵۸۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹ 11 July 2016
مجید خدابخش، استاندار اردبیل در حکم هایی جداگانه بهنام بهشتی را به سمت سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، هوشنگ شهبازی را به سمت سرپرست دفتر امور امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی استانداری، حسین بشیری رز را به سمت معاون فن آوری اطلاعات مرکز برنامه ریزی،نوسازی و توسعه فن آوری اطلاعات استانداری، احمد عظیمی سرابی را به سمت مشاور امنیتی و مرزی خود منصوب کرد.

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل،استاندار اردبیل در بخشی از این حکم ها ابراز امیدواری کرده است که نامبردگان با استعانت از خداوند متعال و بکارگیری همه توان و تجربه خویش و بهره گیری از ظرفیت های موجود در آن مجموعه در پیشبرد اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید و نیز خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
خبرنگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
انتصاب سرپرست دبیرخانه شورای مبارزه باموادمخدر استان دادن دست خوش به ان موسیوی بازنشسته ایست که دردولت یازدهم مجددا استخدام و مدتها به عنوان معاون برنامه ریزی استاندار نان و نمک اردبیل راخورد و سرانجام درمصاحبه ای صفاتی را که شایسته خودش بود به اردبیلیها نسبت داد و به دانشگاه تبریز رفت. برای اطلاع مردم یاداوری میشود مصاحبه مذکور در شماره ۴۷۲ نشریه اردبیل فردا بتاریخ ۵ اذر ۹۳ چاپ شده است...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
با سلام افرادی که دعوای حیدری نعمتی راه میاندازد و قومیتها وشهرشتانها با هم درگیر میکنند آدمهای کوتوله هستند که کند ذهن و تنگ نظر هستند
اولا درا ین دولت افراد بازنشسته زیادی بکار دعوت شدند یکی هم ایشان هستند در ضمن ایشان استاد برجسته و صاحب نظر دانشگاه تبریز هستند که در کل کشور صاحب نظراست و نیازی به نان اردبیل ندارد انسانهای لایق همیشه قابل احترام هستند اگر از استاندار گله مند هستی به راه صحیصح ان اقدام کنید
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
جناب ناشناس علیکم السلام / اولا اگر فرد مورد نظر نیازی به نان اردبیل نداشت چرا مدتها از مزایای معاونت استانداری بهره مند شد و مثلا خودرو گران قیمت اساتنداری را در راه اردبیل و تبریز به لگن پاره ای تبدیل کرد؟؟
در ثانی هرچقدر هم به تعبیر شما استاد باشند حق استفاده از آن عبارتها و تعابیر را در مصاحبه نداشتند این انتصاب مبارک!!! انگیزه ای شد که مستندات مربوط از بایگانیها استخراج و پیرو گلایه هایی که حضورا در دیدار گروهی از فعالان سیاسی به آقای استاندار اعلام شده بود در اختیار دیگر مبادی ذی ربط قرار گیرد .
ضمنا بهتر بود اول به مصاحبه یادشده مراجعه میکردید بعد اظهار نظر میفرمودید...واینجاست که ثابت میشود تنگ نظرها کسانی هستند که تحمل حرف حساب خبرنگاری را به عنوان نماینده افکار عمومی ندارند و دم از خدمت به همان مردم هم میزنند. انعکاس پیام مردم به عنوان ولی نعمتان جامعه تنگ نظر بودن نیست بلکه خدمت و افتخاری برای جامعه بیدار رسانه ایست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار