مدیرکل تأمین اجتماعی اردبیل گفت: دریافتی‌ام در پست‌ها و حکم‌های مختلفی که حضور داشتم 31 میلیون ریال بوده که البته باید اضافه کار و برخی مزایا را نیز به آن افزود.
کد خبر: ۲۶۰۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵ 14 July 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، سعید بشرخواه عصر امروز در پاسخ به سؤالات خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: پرداختی‌ها در تأمین اجتماعی قطعاً خارج از ضوابط و مقررات نیست و در حد متعارف پرداختی‌ها را در این مجموعه شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: پرسنل تأمین اجتماعی با تمام توان خود شبانه‌روزی تلاش می‌کنند تا کاری در این مجموعه بر زمین نماند که قطعاً براساس این تلاش‌ها و جدیتی که انجام می‌شود ما خارج از ضوابط پرداختی نداریم، به طوری که بنده با سمت معاونت 31 میلیون ریال دریافتی دارم و در کمتر از یکماه که مدیرکل تأمین اجتماعی شدم، هنوز حقوقی دریافت نکردم که رقم آن مشخص باشد.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی دریافتی خود را 13 میلیون تومان اعلام کرد که از بدو شروع مدیریت خود هفت میلیون تومان آن را به حساب سازمان بر می‌گرداند و تنها 6 میلیون تومان دریافتی دارد.

*خبرنگاران در ردیف مشاغل 18گانه سخت و زیان‌آور قرار ندارند

بشرخواه در مورد مشاغل سخت و زیان‌آور و تشخیص کمیته صلاحیت‌دار در این ارتباط افزود: این کمیته در صورتی که تشخیص بدهد حرفه و کار انجام شده سخت و زیان‌آور است، قطعاً مورد تاکید و توجه قرار می‌گیرد.

وی تقسیم‌بندی مشاغل سخت و زیان‌آور را به دو گروه «الف» و «ب» یادآور شد و تصریح کرد: مشاغلی که در گروه «الف» قرار دارند به مشاغلی گفته می‌شود که کارفرما ظرف دو سال از ابلاغ سخت و زیان‌آور بودن آن نسبت به تأیید و رد مبالغ پرداختی اقدام کند.

بشرخواه اضافه کرد: در گروه «ب» مشاغلی سخت و زیان‌آور است که کارفرما در تغییر ماهیت آن دخالتی نداشته باشد که به نظر می‌رسد هر چند ماهیت شغل خبرنگاری سخت و زیان‌آور است، اما در ردیف مشاغل 18گانه قرار ندارد.

وی به بدهی ادارات، نهادها و دستگاه‌های مختلف به تأمین اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: ادارات، دستگاه‌ها و شهرداری‌های استان 80 میلیارد تومان به تأمین اجتماعی بدهکار هستند.

بشرخواه اظهار کرد: بیشترین بدهی‌ها مربوط به شهرداری‌هاست که آنها مدعی هستند به دلیل رکود در ساخت و ساز و کاهش درآمدها توان پرداخت معوقات و مطالبات تأمین اجتماعی را ندارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: انتظار داریم شهرداری‌ها مبالغ بدهی خود را با تهاتر زمین برطرف کنند و اگر واحد تولیدی و کارگاهی نیز بدهکار است نسبت به تقسیط آن به سرعت اقدام کنند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: ارائه خدمات ما منوط به دریافت هزینه‌های بیمه‌ای است و در این باب انتظار می‌رود همه دستگاه‌ها مجموعه شهرداری را همراهی و کمک کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار