به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب؛
لطف اللهیان در گردهمایی حجاب برتر با اشاره به تنوع و تعدد خدمات در شهرداری ها، افزود: نقش بانوان شاغل در شهرداری اردبیل علاوه بر تربیت و آموزش در مقوله های تخصصی به خصوص در زمینه های فرهنگی و اجتماعی و فنی و شهرسازی نیز غیرقابل انکار است.
کد خبر: ۲۶۰۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ 16 July 2016

گردهمایی بانوان شاغل در مجموعه شهرداری اردبیل با عنوان"حجاب برتر"، به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در محل سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد.

گردهمایی

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل، دکتر حمید لطف اللهیان در گردهمایی"حجاب برتر" طی سخنانی با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، اظهار کرد: عفاف و حجاب را محدود به جنسیت نمی بینیم و اعتقاد داریم هم آقایان و هم بانوان لازم است که مقید به عفاف و حجاب باشند.

شهردار اردبیل با بیان اینکه مخاطبان اصلی پیام گردهمایی که با عنوان "حجاب برتر" برگزار می شود؛ آقایان هستند، به مباحث تاریخی پیرامون کشف حجاب در ایران اشاره کرد و گفت: در شرایط کنونی و به اقتضای زمان، بحث رعایت عفاف و حجاب در رفتار و پوشش برای آقایان بسیار جدی تر از بانوان بوده و امیدواریم که محصول این گردهمایی در شهرداری اردبیل به روابط و ضوابطی با قابلیت اجرایی منجر شده و الگویی برای سایر دستگاه های اجرایی استان باشد.

لطف اللهیان خاطرنشان کرد: شهرداری که در همه اقدامات اجتماعی و فرهنگی و عمرانی در خط مقدم قرار دارد، در مقوله حجاب نیز به عنوان مولفه مهم فرهنگی و ارزشی پیشقدم بوده و خواهد بود.

وی در گردهمایی حجاب برتر با اشاره به تنوع و تعدد خدمات در شهرداری ها، افزود: نقش بانوان شاغل در شهرداری اردبیل علاوه بر تربیت و آموزش در مقوله های تخصصی به خصوص در زمینه های فرهنگی و اجتماعی و فنی و شهرسازی نیز غیرقابل انکار است.

در پایان گردهمایی "حجاب برتر" که به همت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل برگزار شد، با حضور شهردار اردبیل و جمعی از معاونین و مدیران شهرداری از بانوان حاضر در مراسم با اهدای چادر تجلیل بعمل آمد.

گردهمایی گردهمایی گردهمایی گردهمایی

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار