نائب رییس کمیسیون صدور خدمات فنی ومهندسی و دانش بنیان اتاق ایران خبر داد:
نائب رییس کمیسیون صدور خدمات فنی ومهندسی و دانش بنیان اتاق ایران با اشاره به صعود 35 پله ای ایران در زمینه فضای کسب و کار در سه سال گذشته بیان کرد: سه سال پیش ایران در رتبه 152 قرار داشت، ولی با توجه و اقدامات صورت گرفته این رتبه به 117 ارتقا یافت.
کد خبر: ۲۶۱۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶ 17 July 2016
حسین وثوقی ایرانی در جلسه کمیسیون صدور خدمات فنی و مهندسی و دانش بنیان اتاق بازرگانی اردبیل افزود: ارتقای 20 پله ای و دستیابی به آمار زیر 100 در دنیا هدف گذاری دولت در زمینه بهبود فضای کسب و کار است و در این زمینه گام های بزرگی برداشته شده است.

رتبه ایران در زمینه فضای کسب و کار در دولت تدبیر و امید 35 پله ارتقا یافت

وی با بیان اینکه ایران هم اکنون در رتبه 117 جهانی به لحاظ فضای کسب و کار قرار دارد افزود: این آمار نشان می دهد 116 کشور در دنیا وضعیت بهتری نسبت به کشورمان دارند لذا باید برای بهبود هر چه بیشتر این بخش تلاش کنیم.

وثوقی ایرانی از تدوین سند پیشنهادی بهبود فضای کسب و کار در کشور خبر داد و بیان کرد: این سند پیشنهادی با همکاری استان های کشور و با آسیب شناسی روند فعلی فضای کسب و کار در حال تدوین است.

وی با اشاره به تمدید قانون پنجم توسعه و تکلیفی که این قانون بر عهده دستگاه های متولی قرار داده اظهار کرد: بنا داریم با دستیابی به یک سند پیشنهادی این مهم از طریق اتاق بازرگانی ایران و در چارچوب ملی اقدام شود.

او با اشاره به تمرکز دولت در ارتقا فضای کسب و کار گفت: ارتقای بیش از پیش این بخش از مهم ترین رویکردهای دولت است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار