شهردار اردبیل گفت: پیست پیاده‌وری 7.5 کیلومتری شورابیل به شکل استاندارد تکمیل شده و هموطنان می‌توانند در همایش‌های پیاده‌روی صبحگاهی و عصرگاهی در این مکان حضور پیدا کنند.
کد خبر: ۲۶۲۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ 18 July 2016

حمید لطف‌اللهیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه شورابیل یک مجموعه باارزش برای اردبیل است ما توسعه آن را با محوریت جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و به شکل پایدار مورد توجه قرار دادیم و تلاشمان بر این است تا زیرساخت‌های مورد نیاز در شورابیل فراهم آید.

وی از تدارک مسیرهای دوچرخه‌سواری و پیست پیاده‌روی در دور دریاچه شورابیل به مسافت 7.5 کیلومتر خبر داد و افزود: این حرکت‌ها سبب می‌شود تا توسعه این مجموعه عظیم در بهره‌مندی از موهبت عظیم مجتمع شورابیل را به عنوان یک پروژه تاثیرگذار و سلامت محور شاهد و ناظر باشیم.

شهردار اردبیل گفت: پیست پیاده‌وری 7.5 کیلومتری شورابیل به شکل استاندارد تکمیل شده و هموطنان می‌توانند در همایش‌های پیاده‌روی صبحگاهی و عصرگاهی در این مکان حضور پیدا کنند.

لطف‌اللهیان به اجرای 9 پروژه ریز و درشت در شورابیل اشاره کرد و گفت: البته توسعه شورابیل پروژه‌محور نیست بلکه بر پایه سلامت‌محوری تعیین شده و انتظار می‌رود یک شرایط متفاوتی را در ارتقای سلامت هموطنان و افزایش نشاط اجتماعی‌شان در شورابیل شاهد باشیم.

وی ضرورت تکمیل پیست پیاده‌روی 7.5 کیلومتر شورابیل و نصب رویه چمن مصنوعی در این مسیر را یادآور شد و ادامه داد: همه این حرکت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها به شکل استاندارد و بر پایه اصول فنی تعریف شده است.

شهردار اردبیل اظهار کرد: دو پارک 8 هکتاری در شورابیل به همراه پیست دوچرخه‌سواری با قرار گرفتن دوچرخه‌های استاندارد و هوشمند در محل مناسب، پیش‌بینی موتور برقی و چرخ لاستیکی در این مجتمع بزرگ پیش‌بینی شده تا در کنار تفریحات سالم آبی هموطنان، گردشگران و مسافران بتوانند از این فضا استفاده کنند.

لطف‌اللهیان افزود: امیدواریم بر پایه سلامت‌محوری شورابیل به یک مکان تفریحی، گردشگری و ورزشی تبدیل شود تا بتوانیم از ظرفیت این منطقه در مسیر توسعه و تحول جدی‌تر استفاده کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سمندری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
اقای شهردارمتاسفانه ساخت وسازهای اطراف دریاچه شورابیل این مکان گردشگری را از زیبایی دورکرده است حاشیه شورابیل باید بصورت پارک جنگلی حفظ می گردید ولی شهرک های مسکونی روز به روز درحال پیشروی وخفه کردن دریاچه بی نظیر گردشگری هستند.ازجمله این شهرکها شهرک پنج اذر می باشد که اخیرا مجوز ساخت گرفته است .موضوع دیگر نمایشگاه بین المللی است که اطراف ان تبدیل به مخروبه ای است که هیچ شرکت بین المللی رغبت به حضور دران پیدانمی کند.نمایشگاه بین المللی باید نمادزیبایی یک شهرباشد..
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار