در اتاق بازرگانی انجام شد؛
نشست مشترک مسؤولان اتاق بازرگانی اردبیل با سرمایه‌گذار ایتالیایی در توسعه و تقویت روابط دوجانبه برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۲۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ 19 July 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در نشست مشترک بعد از ظهر امروز دبیرکل اتاق بزرگانی، ‌صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل با سرمایه‌گذار ایتالیایی زمینه‌های ورود تکنولوژ‌های کشاورزی، صنایع تبدیلی، عسل، فرش و نساجی مذاکرات دوجانبه برای همکاری‌های مشترک انجام شد.

خبرگزاری فارس: نشست مشترک اتاق اردبیل با سرمایه‌گذار ایتالیایی

در این نشست که سرمایه‌گذار ایتالیایی فدریکو حاضر شده بود دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: از گذشته در راه‌اندازی واحدهای ریسندگی همچون اتحاد در اردبیل از تکنولوژی‌های نساجی ایتالیا استفاده کردیم و امروز نیز به تقویت این صنایع مهم و واردات آن برای رونق صنعت نساجی نیازمندیم.

حسین وثوقی ‌ایرانی تصریح کرد: ‌زمینه‌های مشترک همکاری و سرمایه‌گذاری‌های متعددی را با ایتالیایی‌ها داریم و سعی و تلاشمان بر این است تا در بخش کشاورزی به ویژه پروسس بذر چغندر قند، تولید و عرضه عسل، صنایع تبدیلی و تکمیلی در این بخش بتوانیم از ظرفیت به وجود آمده استفاده کنیم.

وی گفت: ما در دوران گذر از تحریم شاهد تقویت ارتباط با کشورهای اروپایی به ویژه ایتالیا هستیم و امروز نیز خوشحالیم که یک سرمایه‌گذار ایتالیایی با رغبت و علاقمندی در اردبیل حاضر شده تا قابلیت و توانمندی این استان را مورد محک و سنجش قرار دهد.

دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان افزود: امیدواریم در یک برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری مشخص بتوانیم زمینه‌های خوبی را در بخش تقویت ارتباطات و تعاملات با تجار و سرمایه‌گذاران ایتالیایی فراهم کنیم.

فدریکو از سرمایه‌گذاران ایتالیایی نیز با ابراز خرسندی از حضور در استان اردبیل و آشنایی با ظرفیت‌ها و توانمند‌ی‌های اردبیل، از اعلام آمادگی شرکت سرمایه‌گذاری ایتالیایی برای حضور در این استان با هدف توسعه صنایع به ویژه بخش تبدیلی و تکمیلی خبر داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار