کد خبر: ۲۶۳۰۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳ 20 July 2016
برادر بزرگوار جناب آقای لطف اللهیان

شهردار محترم اردبیل
سلام

احتراما ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه و اجرای پروژه های عمرانی پایدارو مبتنی بر اصول مهندسی و معماری و شهرسازی و پیگیری پروژه های نیمه تمام به استحضار آن برادر جهادگر و تلاشگر میرساند که توسعه پایدار و امنیت اجتماعی در گرو توسعه متوازن و عادلانه محقق خواهد شد و طبق کنواسیونهای بین المللی، حق توسعه یکی از آیتم هایی است که زیربنای حقوق بشر شناخته شده و در تعریف حقوق بشر، مردمان شهر را درجه بندی نمیکنند.
جایگاه رفیع شهرداری بلاشک یکی از معدود مناصبی هست که میتواند در تحقق این مهم نقش بسزایی ایفا نماید

بنابراین ضمن ادای احترام و تعظیم برادرانه، موارد ذیل معروض میگردد:

يک- در کنار توسعه اصولی شورابیل که در حال اجراست و به حق ستودنی می باشد محلات محروم و کمتر توسعه یافته نیار، کلخوران، شهرک سینا، رسالت و رجایی و گلمغان و جن کندی و ایران آباد و اروج اباد را فراموش نکنید.

دو- فراموش نکنیم که اردبیل امروز، دیگر در محلات شش گانه دهه پنجاه خلاصه نمیشود و کلان شهر اردبیل توسعه همه جانبه و متوازن را می طلبد.

سه- در راستای حل معزل ترافیک شهری و توسعه متوازن و تمرکز زدایی ، پیشنهاد میشود در چهار منطقه از شمال، جنوب ،غرب و شرق اردبیل، زمینی به مساحت حدودا یک هکتار تملک و بعنوان شهرک پزشکی درمانی طراحی و جهت احداث مطب، به پزشکان و دندانپزشکان و داروخانه ها و کلینیکهای رادیولوژیکی و آزمایشگاهی واگذار نمایید.

چهار - پیشنهاد میشود هر روز شخصا یک ساعت و به تنهایی و با ماشین خودتان در یکی از محلات و شهرکهای شهر، شخصا رانندگی کرده و از این مناطق بازدید و بازرسی میدانی بعمل بیاورید. بسیاری از نقاط قوت و ضعف اردبیل را مشاهده و یادداشت کنید که مطمئنا در مدیریت مجموعه سنگین شهرداری به دردتان خواهد خورد.

پنج- نسبت به تعریض و بازگشایی معابر ضروری در نقاط کور شهر اهتمام ویژه داشته و از هزینه بودجه برای امورات غیر اورژانسی پرهیز فرمایید. در بسیاری از مواردی که اقدام به تعویض جدول و تخریب و آسفالت مجدد معابر میشود، هدر رفت بیت المال آشکارا مشاهده میشود و یا حداقل در شرایط فعلی نیاز اورژانسی شهر نمی باشد.

شش- در کنار مدیران، همیشه افرادی هستند که تایید کننده همه امور هستند، ضمن احترام به این افراد، یک یا دو نفر از معتمدترین افراد منتسب به خود را مامور کنید که هر روز از کارهای شما ایراد بگیرند و اگر ایراد نگرفتند توبیخشان کنید. مطمئن باشید که در موفقیت شما جهت خدمتگزاری به شهروندان، اطلاعات بسیار سودمندی به شما خواهند رساند.

هفت- در کنار پرداخت هزینه آگهی برای نشریاتی که خدمات شهرداری را اطلاع رسانی میکنند، هزینه نشریاتی را که انتقاد میکنند را نیز پرداخت کنید تا کمکی به توسعه فرهنگ پرسشگری این شهر کرده باشید.

هشت- بجای هزینه کلان و متمرکز بر یک ورزش خاص، هزینه های ورزشی را به ورزش محلات و توسعه استخر محلات محروم اختصاص داده و ورزش همگانی را حمایت بفرمایید.

نه- تقسیم بودجه براساس منطقه بندی زمانی به نتایج دلخواه خواهد رسید که اهداف خاصی را دنبال نماید وگرنه اختصاص بودجه به مناطق چهارگانه و جذب بودجه در همان منطقه بدون هدف خاصی منجر به تعویض جدول و آسفالت میشود. لطفا بودجه را برای پروژه ها تعریف کنید و نه مناطق.
و برای مناطق پروژه تعریف کنید نه بودجه.
در این صورت از بسیاری از ریخت و پاشها و شلختگی و هدررفت بیت المال جلوگیری خواهد شد و مجموعه شهرداری از بی انضباطی مالی رهایی خواهد یافت.

در پایان اگر تلخی و تکدر خاطری به خاطر قلم بنده عارض گشت حلالیت می طلبم.
فعلا به همین مقدار بسنده میکنم و اگر موردی بود، همانند موارد متعدد قبلی از طریق اس ام اس خدمت شما عریضه خواهم داشت.

برادر شما
محمدصادق اصغری

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
سمندری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
اقای اصغری محترم توسعه هرشهری نیازمند اولویت بندی وپیش بینی درامد می باشد.اقای شهردارمحترم به حق توسعه همه جانبه اردبیل را در توسعه مناطق درامد زا واقتصادی هدف گذاری کردند که جای تقدیردارد.توسعه وزیباسازی دریاچه شورابیل ومناطق حاشیه ای ان ونمایشگاه بین المللی می تواند چرخه اقتصادی شهر به حرکت دراورد .
زابلی
|
-
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
ممنون از تابناک
آقای اصغری شورای شهر نزدیک است و شما به نکات خوبی در مورد جلب آرای محلات حاشیه اشاره کردید اما فکر می کنم دیگه زمان این روش ها گذشته

برخی از مواردی که اشاره کرده اید بیشتر شبیه جوک است تا پیشنهاد ولیاین خود فرهیخته پنداری خیلی چیز خوبیه که شما اونو داری
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
ماشالله به اعتماد به نفس جناب اصغری !لزوما تمام پیشنهادات شما کارشناسی شده ولازم الجراست!!!به یاد اقای احمدی نژاد وطرحهایش برای مدیریت جهانی افتادیم.......
نازنین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
داداش یاد شهردار قبل که اصلا ازش نقد نمیشد افتادم.
راستی اصلا ایشون اشکال نداشت؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
ظاهرا قراره مطالبی که وفق مراد عزیزان؟! باشد درمعرض دید مردم قرار می گیرد.درحالیکه مردم شکی در واقع بینی خویش ندارند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار