رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده کارخانه اتوبوس‌سازی در مشگین شهر راه‌اندازی می‌شود و اولین محصول خودروی تولیدشده داخلی در اردبیل رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۲۶۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴ 20 July 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، سید حامد عاملی صبح امروز در بازدید از نمایشگاه صنعت خودرو، حمل‌ونقل و قطعات یدکی در اردبیل اظهار داشت: تمهیدات لازم برای راه‌اندازی کارخانه اتوبوس‌سازی در مشگین شهر انجام‌شده است و در آینده نزدیک اولین محصول تولیدی خودروی داخلی در این نمایشگاه رونمایی می‌شود تا گام بزرگی در پویایی اقتصاد و اشتغال منطقه به وجود آید.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی کارخانه اتوبوس‌سازی یکی از مطالبات اصلی مردم استان به‌ویژه شهرستان مشگین شهر بود افزود: مشکلات پیش رو در این زمینه برداشته‌ شده و در آینده نزدیک شاهد تولید اتوبوس در مشگین شهر هستیم که امیدواریم مسئولان مربوطه نیز حمایت‌های همه‌جانبه‌ای در این زمینه داشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با بیان اینکه در حاشیه افتتاح هفتمین نمایشگاه افتتاح صنعت خودرو در اردبیل از محصول جدید خودروی اسکانیا در اردبیل رونمایی شد افزود: این محصول برای اولین بار در کشور در نمایشگاه بین‌المللی اردبیل رونمایی شد.

عاملی تصریح کرد: حضور شرکت‌های داخلی توانمند تولید خودرو و قطعات یدکی در محل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل می‌تواند گام بزرگی در تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری داشته باشد زیرا امروزه اتکا به توان‌ها و ظرفیت‌های داخلی یک امر اساسی و ضروری بوده و نیاز است در این زمینه شرکت‌های داخلی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بینان و پارک علم و فناوری نیز در تولید خودروهای داخلی و قطعات یدکی بسیار مهم است که این امر امروز در نمایشگاه بین‌المللی اردبیل انجام‌شده و امیدواریم در آینده شاهد حضور شرکت‌های دانش‌بنیان برای تولید خودروهای داخلی باشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
«عاملی تصریح کرد: حضور شرکت‌های داخلی توانمند تولید خودرو و قطعات یدکی در محل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل می‌تواند گام بزرگی در تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری داشته باشد»آقای عاملی شوخیتون گرفته؟کدوم شرکتهای داخلی؟!!!من دیروز به همراه خانواده به نمایشگاه رفته بودم سطح کیفی و کمی نمایشگاه نسبت به پارسال افت شدیدی کرده بود دو سه ماشین از ام وی ام و دو ماشین از ام جی و دو سه ماشین از یک برند چینی دیگه در نمایشگاه بود اثری از ایران خودرو سایپا بهمن خودرو اطلس خودرو و نمایندگی هیوندای نبود.فقط چینی و بس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار