مسوول ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم حضرت زینب (س) شمالغرب کشور مردم استان های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و زنجان را بزرگترین پشتیبانان مدافعان حرم حضرت زینب (س) عنوان کرد.
کد خبر: ۲۶۳۹۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳ 21 July 2016

به گزارش ایرنا، سردار محسن ایران زاد روز پنج شنبه در جلسه شورای اداری استان اردبیل با اشاره به میزان کمک های نقدی و غیرنقدی مردمی در استان های آذری نشین از جمله آذربایجان شرقی و اردبیل گفت: باید این امر در کنار فرهنگ ایثار و شهادت در دیگر مناطق کشور ترویج شود و همه مجموعه ها از جمله روحانیت باید در این زمینه از همه ظرفیت ها از جمله مسجدها بهره بگیرند.
وی افزود: مساله سوریه و دفاع حرم حضرت زینب (س) با آینده اسلام و ایران در ارتباط است و باید در این زمینه روشنگری صورت گیرد و به خصوص در بین نخبگان موضوع باید تشریح شود چرا که هم اکنون در بخش مهمی از تاریخ قرار داریم.
مسوول ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم حضرت زینب (س) شمالغرب کشور بیان کرد: نظام سلطه و حامیان منطقه ای آنها 2 جریان نظامی- امنیتی و عقیدتی را پیش می برند که خاورمیانه را به شرایط کنونی دچار کرده است.
وی تشریح کرد: رژیم جعلی صهونیستی پروژه نظامی و امنیتی را بر عهده دارد و منطقه را در هاله امنیتی و نظامی گری انداخته به طوری که در برخی از کشورها حضور پررنگی دارند.
سردار ایران زاد اضافه کرد: جریان عقیدتی نیز توسط وهابیت به راه افتاده که به عنوان بازوی متقن ایالات متحده در منطقه فعال است و کشوری که روزی مدعی میانجیگری بود، امروز چهره زشت خود را از جمله با قتل عام هزاران کودک یمنی به نمایش گذاشته است.
سردار رحیم نوعی اقدم از فرماندهان سپاه نیز در ادامه خواستار گسترش فعالیت های فرهنگی جهت دار با محوریت اسلام ولایت محور، احکام اخلاق محور و روحیه حماسی و عاشورایی شد و گفت: جمهوری اسلامی ایران بر اساس شواهد و قراین موجود یکی از هدف های مهم دشمنان تکفیری می باشد که البته هدف آنها با درایت مقام معظم رهبری، درایت نیروی های امنیتی، نظامی و انتظامی تا کنون تحقق نیافته است.
این سردار سپاه و از یادگاران دوران دفاع مقدس افزود: با توجه به التهاب موجود در منطقه هر آن ممکن است حادثه جدیدی روی دهد و برای جلوگیری از غافالگیری باید تلاش فرهنگی جهت دار و ایجاد روحیه حماسی و عاشورایی در دستور کار قرار گیرد که در سایه این امر شاهد حمایت های بیش از پیش مردمی نیز خواهیم بود.
وی بیان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیای سیاسی و امنیتی مقتدرترین و با عزت ترین دوران خود را سپری می کند به طوری که پس از پیروزی انقلاب از چنین برخوردار نبودیم.
سردار نوعی اقدم بیان کرد: همه کشورهای قدرتمند و مدعی که عملیات روانی را در پیش گرفته اند، در میدان نبرد با وجود تجهیزات و فناوری های نوین توان مبارزه و حضور در خط مقدم را ندارند؛ انقلاب اسلامی در سوریه جریان غالب است و باید از این اقتدار پاسداری شود.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار