نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اولویت اول استان اردبیل را وحدت ، یکپارچگی و همدلی دانست.
کد خبر: ۲۶۴۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲ 22 July 2016

به گزارش ایرنا ، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های نماز جمعه اردبیل گفت: همه مسوولان باید نسبت به زمینه های اختلاف برانگیز حساس باشند و مانع از بروز آن شوند چرا که ساکنان مناطق مختلف استان به منزله یک خانواده هستند که به صورت یکسان زیر چتر حمایتی آنها قرار می گیرند.
وی با اشاره به برخی حساسیت ها در زمینه نامگذاری منطقه آزاد تجاری افزود: مسوولان برای رشد و توسعه همه نقاط استان با تمام توان در تلاش هستند و مسایل حاشیه ای نباید موجب شکاف و بدبینی شود.
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بیان کرد: نامگذاری منطقه آزاد تجاری با عنوان شمال استان 'مغان' همچون دیگر مناطق آزاد کشور مشکل و مخالفی ندارد چرا که این امر بر میزان محدوده ، نحوه مدیریت و برکات راه اندازی منطقه آزاد تاثیری ندارد و از این رو می توان بجای این امر در مسیر منافع کلان استان تلاش کنیم.
او در ادامه با قدردانی از تلاش های ارزنده و اقدام های ماندگار حمید لطف اللهیان شهردار پیشین اردبیل همگان را به رعایت مصلحت فراخواند.
آیت الله عاملی همچنین با انتقاد از سرمایه گذاری دولت در بخش حمل و نقل ریلی در دیگر استان ها خواستار اعطای سهم استان اردبیل از این محل و تکمیل پروژه راه آهن اردبیل - میانه شد و از نمایندگان این استان خواست موضوع را به صورت جدی پیگیری کنند.
امام جمعه اردبیل در ادامه با اشاره به کودتای ترکیه ، آن را تضعیف یک کشور اسلامی دانست و اظهار کرد: اگر ادعای دخالت سازمان جاسوسی ایالات متحده (سی. آی. ای.) در این امر کودتا بر مبنای واقعیت باشد باید این امر در فاصله گرفتن از ائتلاف آمریکایی در منطقه خود را نشان دهد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار