رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: تیم فوتبال بانوان نمین سرامیک با برتری مقابل تیم بوشهری به لیگ برتر فوتبال بانوان کشور صعود کرد.
کد خبر: ۲۶۴۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷ 22 July 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، صمد نوتاش ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت فوتبال بانوان در اردبیل اظهار داشت: تیم فوتبال بانوان نمین سرامیک که در مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور حضور داشت توانست امروز با برتری مقابل تیم بوشهری جواز صعود به لیگ برتر فوتبال بانوان کشور را کسب کند و یک کار بزرگ برای فوتبال اردبیل به دست آورد.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال نمین سرامیک با حمایت بخش خصوصی و کارخانه نمین سرامیک در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور حاضر شده است، افزود: این تیم توانست در سه بازی مقابل تیم‌های شهر ری، بم، بوشهر بازی را با پیروزی به انجام برساند و با یک باخت مقابل تیم تهرانی مقام نائب قهرمانی را به خود اختصاص داد و به عنوان تیم دوم به مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور صعود کرد.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل تصریح کرد: صعود تیم فوتبال بانوان نمین سرامیک به لیگ برتر فوتبال کشر یک افتخار بزرگ برای فوتبال اردبیل است جشن صعود این تیم به لیگ برتر فوتبال با حضور پیشکسوتان، ورزشکاران در اردبیل برگزار می‌شود و این صعود افتخارآمیز روند توسعه و پیشرفت فوتبال اردبیل را به دنبال خواهد داشت.

نوتاش بیان کرد: تیم فوتبال بانوان نمین سرامیک که کار خود را مربی گرگانی در لیگ دسته یک فوتبال کشور آغاز کرده بود توانست با استفاده از بازیکنان ملی‌پوش و مطرحی هم‌چون آیناز غیایی مقدنم و یاسمن فرمانی و نیز مدیریت مناسب ژاله طوفان‌پور بازی‌های خوبی را مقابل حریفان خود به نمایش بگذارند و به عنوان تیم دوم به لیگ فوتبال کشور صعود کنند.

وی اظهار کرد: تمهیدات لازم برای حضور تیم فوتبال نمین سرامیک در لیگ برتر فوتبال کشور انجام شده است و انتظار مکی‌رود با حمایت بخش خصوصی به ویژه کارخانه نمین سرامیک این تیم بازی های خود رادرلیگ برتر کشور بدون هیچ دغدغه‌ای انجام دهد و در لیگ برتر نیز موفقیت‌های زیادی را برای فوتبال اردبیل به ارمغان آورد.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: هم‌اکنون فوتبال بانوان اردبیل به رشد و پیشرفت قابل توجهی دست یافته است و در این سال‌ها فوتبال اردبیل ملی‌پوشان مطرحی را به کشور معرفی کرده است و روز به روز بر افتخارات فوتبالیست ها و داوران بانوی اردبیلی در سطح ملی افزوده می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار