در جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری اردبیل مطرح شد؛
خوشبخت گفت: آقای صفوی پس از انتخاب به عنوان سرپرست، به این نتیجه رسیدند که نمی توانند این مسوولیت را ادامه دهند، لذا وی از امروز سرپرست نبوده و با حفظ سمت در معاونت برنامه ریزی و توسعه شهرداری به عنوان رابط شورا در شهرداری مشغول خواهند بود.
کد خبر: ۲۶۴۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴ 23 July 2016

جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری با حضور رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل برگزار شد.
به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل، ذکی الله خوشبخت در ابتدای این جلسه که صبح امروز دوم مرداد ماه در محل سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد، از وقت شناسی و حضور به موقع مدیران و معاونین در جلسه شورای مدیران قدردانی کرد و گفت: سرعت عمل در فعالیت عمرانی پروژه های پل ایستگاه سرعین و زیرسازی مسیر پیرعبدالملک تا یاقوت از ابتدای صبح امروز نماد این وقت شناسی است.

صفوی سرپرست جدید شهردار اردبیل سمت سرپرستی را نپذیرفت

وی تصریح کرد: جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری به این علت تشکیل یافت که در حال حاضر شهردار نداریم و طبق قوانین شورای اسلامی به هر دلیل که شهردار برکنار شود، شورا موظف است تا یکی از کارکنان مجموعه شهرداری را به عنوان سرپرست شهرداری از سوی شورا انتخاب و معرفی کند.

رئیس شورای اسلامی شهر افزود: همه کارکنان کماکان در همان پست و مسوولیتی که بودند، مشغول خواهند بود و تغییرات و برکناری در بدنه مدیریت های مجموعه در حال حاضر مد نظر نیست.

خوشبخت همچنین با محکوم کردن برخی خط کشی های منطقه ای و قومی و قبیله ای به خصوص در فضای مجازی، خاطرنشان کرد: آنهایی که به ناسیونالیسم منطقه ای و شهری دست می زنند، نه دلشان به حال اردبیل می سوزد و نه به فکر سایر نقاط استان هستند و تنها به فکر منافع شخصی هستند و دامن زدن به چنین مباحثی جز ایجاد تنش و عقب ماندگی کل استان نتیجه دیگری نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه همه نتیجه گیری های ما نمی تواند مطلق باشد و نسبی است، افزود: ما همواره بایستی با در نظر گرفتن قانون و منافع عموم از کارهای ناثواب پرهیز کنیم.

خوشبخت ابراز کرد: در زمان بودجه بندی بایستی تعادل توزیع بودجه در بین مناطق مختلف شهر را رعایت کنیم و کارها را با تعادل و توازن پیش ببریم.

این مسوول یادآوری کرد: آقای صفوی پس از انتخاب به عنوان سرپرست، به این نتیجه رسیدند که نمی توانند این مسوولیت را ادامه دهند، لذا وی از امروز سرپرست نبوده و با حفظ سمت در معاونت برنامه ریزی و توسعه شهرداری به عنوان رابط شورا در شهرداری مشغول خواهند بود و شورا نیز در اسرع وقت بر اساس ماده 73 قانون تشکیلات و وظایف شوراهای اسلامی نسبت به تعیین سرپرست جدید اقدام خواهد کرد .

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در پایان سخنان خود تاکید کرد: در این مدت همه معاونین و مدیران محترم شهرداری نسبت به انجام وظایف محوله اقدام جدی خواهند کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
هیچ کس نمی تواند با این شورا کار موفقی انجام دهد
آقادایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
مدیر محترم سایت لطفا در تای÷ کلمات دقت فرمایید. کلمه ناصواب به معنی نادرست صحیح است و نه ناثواب؟!؟!؟!
محرمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
آقای سلیمانی یکی از دوسئوال کننده محترم رقیب جدی آقای لطف اللهیان درتصدی پست شهرداری بودند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار