رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان اردبیل از برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی کیک‌بوکسینگ در اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۲۶۴۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲ 23 July 2016

اسلام عبدی در گفتگو باخبرنگار مهراضافه کرد: این اردو از اواسط مردادماه جاری به منظور آماده سازی تیم ملی برای حضور در رقابت های جهانی در این استان تشکیل و پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به حضور کیک بوکسینگ کاران اردبیل در این اردو و تمرینات مشترک با ملی پوشان تاکید کرد که اردبیل به دلیل دارا بودن جایگاه ویژه و نیز شرایط لازم نرم افزاری و سخت افزاری به عنوان محل اردو انتخاب شده است.

به گفته رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان شرایط ویژه آب و هوایی اردبیل در فصل تابستان، ارتفاع از دریا، برخورداری از سالن تخصصی، دارا بودن کیک بوکسینگ کاران حرفه ای و... از شرایطی است که موجب شد این استان به محل اردوی تیم ملی انتخاب شود.

وی با اشاره به جایگاه ورزشکاران این استان در رشته های مختلف رزمی طی سال گذشته و سه ماهه اول امسال تاکید کرد که در سال گذشته ۱۹ رزمی کار این استان به اردوهای تیم ملی دعوت شدند که نتیجه آن کسب ۱۷ مدال بین المللی در تورنمنت های مختلف بود.

عبدی با بیان اینکه از ابتدای امسال نیز ۱۱ رزمی کار این استان به اردوی های تیم ملی دعوت شده اند، عنوان کرد: ورزشکاران اردبیلی با حضور در مسابقات مختلف و در قالب تیم ملی، تاکنون هفت مدال آسیایی کسب کرده اند.

وی با اشاره به مدال آوری پنج رزمی کار مرد و دو رزمی کار زن این استان طی سال جاری افزود: امسال اولین هیئت رزمی کشور بودیم که بانوی آن در رقابت های برون مرزی توانست مدال کسب کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار